Gå til innhold

"Sliten i magen" gravid..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24 uker på vei, og har de siste dagene opplevd å bli så sliten i magen, føler meg ganske stor for hvor langt jeg er på vei også. Men jeg går mye iløpet av dagen osv. Men nå gjør det vondt nederste del av magen når jeg går, og nå på kvelden har jeg menssmerter og det føles som jeg er forferdelig sliten i magen. Høres kanskje rart ut men noen flere gravide her som har opplevd den følelsen? 

Anonymkode: 8ce6a...6ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les litt om symfyseløsning (en for for bekkenløsning) , og se om du kjenner deg igjen i den beskrivelsen... 
Har det selv , og det stråler ofte opp i magen og ned i bena. 

Anonymkode: 3afa6...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...