Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Er 24 uker på vei, og har de siste dagene opplevd å bli så sliten i magen, føler meg ganske stor for hvor langt jeg er på vei også. Men jeg går mye iløpet av dagen osv. Men nå gjør det vondt nederste del av magen når jeg går, og nå på kvelden har jeg menssmerter og det føles som jeg er forferdelig sliten i magen. Høres kanskje rart ut men noen flere gravide her som har opplevd den følelsen? Anonymkode: 8ce6a...6ea
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Les litt om symfyseløsning (en for for bekkenløsning) , og se om du kjenner deg igjen i den beskrivelsen... Har det selv , og det stråler ofte opp i magen og ned i bena. Anonymkode: 3afa6...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå