Gå til innhold

Hvordan gikk du ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bare ned 5 kilo, men de sitter STØPT! Lavkarbo vil jeg ikke gå på, og føler at selvom jeg teller kalorier så går jeg opp ... 

Anonymkode: 561ec...c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5:2-dietten

Anonymkode: 00307...1fe

Skrevet

Sikkert ikke anbefalt, men jeg droppet frokost. Var sulten på formiddagen noen dager, så vente jeg meg til det. Gikk ned 4 kg, og det var det som var målet. 

Anonymkode: 83915...19c

Skrevet

Ser du ikke vil gå på det, men det eneste som funket på meg er akkurat lavkarbo med periodisk faste. Prøvd alt annet. Kiloene rikket seg ikke før larkarbo.

Anonymkode: de1d0...b45

Skrevet

Lavkarbo x 3 før jeg tilslutt endte på en gastric sleeve. Men det er jo selvsagt ikke for en som skal ned 5 kg. Ville heller vurdert om du virkelig MÅ ned de 5 kiloene. Er det for å føle deg vel eller fordi det ser bedre ut på vekta? 

Anonymkode: eca89...32e

Skrevet

Jeg går sulten 1 time før jeg spiser. Altså, ikke kjempe sulten, men spiser ikke med en gang jeg kjenner at nå vil magen ha mat liksom. 

Jeg drikker 1 glass vann FØR jeg spiser.

Jeg spiser litt sent, sånn at all maten går ned i magen før jeg spiser mer. 

Jeg kjøper lite usunn mat.

Drikker vann isteden for brus. 

Gått opp over 30 kg ved hver graviditet, gått ned alt på 4 mnd etter fødsel igjen og holdt meg der i 2 år. 

Anonymkode: ca768...8d0

Skrevet
På 25.9.2017 den 20.29, Anonym bruker skrev:

Sikkert ikke anbefalt, men jeg droppet frokost. Var sulten på formiddagen noen dager, så vente jeg meg til det. Gikk ned 4 kg, og det var det som var målet. 

Anonymkode: 83915...19c

Spiste du ellers normalt? Eller spiste du mindre i løpet av dagen også ? 

Anonymkode: 25caf...334

Skrevet

Tre måltider om dagen, ingenting mellom måltidene 

NO SNACKING! 

Anonymkode: 1ce39...2ab

Skrevet
På 27.9.2017 den 12.09, Anonym bruker skrev:

Ser du ikke vil gå på det, men det eneste som funket på meg er akkurat lavkarbo med periodisk faste. Prøvd alt annet. Kiloene rikket seg ikke før larkarbo.

Anonymkode: de1d0...b45

Hva gjorde du da du hadde gått ned kiloene? Fortsatt lavkarbo?

Anonymkode: 753f1...87c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...