Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Hei. Flere som har opplevd at barnevernet har startet undersøkelsessak og alt har vært fint også har de ikke gitt beskjed eller sendt brev i posten hva konklusjonen ble? Har ventet nesten 5 måneder siden den startet og ikke hørt noe. Prøvde ringe en gang men saksbehandler ringte aldri opp igjen. Anonymkode: 6170c...4f0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Jeg ville purret på dem igjen. Kan være mange årsaker til at det ikke har skjedd noe mer, f.eks. sykdom hos saksbehandler, at saksbehandler har sluttet og de ikke har nok folk og har fått et etterslep på sakene. Jeg ville også ha sjekket hva lovverket sier om frister de har å forholde seg til osv. Ring igjen, du Anonymkode: f3802...46d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 En undersøkelse varer i de alle fleste tilfeller i maks tre måneder. Det vanligste er at det er et konklusjonsmøte i slutten av denne perioden, hvor informasjon barneverntjenesten har innhentet blir gjennomgått, hva barneverntjenesten har observert i løpet av undersøkelsen og konklusjonen. Dere burde fått beskjed om undersøkelsen er henlagt eller om barneverntjenesten ønsket å tilby hjelpetiltak. Ville ringt å spurt igjen Anonymkode: 2d4c0...e59
Mammatiltoo Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 De har gjort det de skulle av undersøkelser og det var 3 måneder noen dager etter siste møte. På det siste møte så sa hun at hun skulle ringe enten den dagen eller mandagen for å si hva konklusjonen ble. Det var det siste jeg hørte og har ikke mottatt noe brev eller telefonsamtale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå