Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Jeg jobber i en bedrift med ca tretti ansatte. Sjefen er nokså spesiell og er ofte ute etter å finne allierte. Jeg jobber tett på henne så derfor ønsker hun nok jeg skal være en slik...men hun har oppført seg så dårlig med jevne mellomrom at for min del er det ikke aktuelt. Hun snakker dritt om meg de til de andre og jeg tok det opp med henne forrige gang at det syns jeg ikke var greit. Hun påstod hun ikke hadde sagt det, men flere kom til meg uavhengig av hverandre og fortalte det samme. Når jeg sa det ble hun forbanna for at de hadde sagt det (jeg sa ikke hvem som hadde sagt det). Nå fikk jeg besøk på kontoret i dag at hun har holdt på igjen. Helt grunnløse saker og de hun sier det til vet at hun lyger og at jeg ikke er slik hun sier men merker jeg ikke syns det er spesielt kjekt å gå på jobb. Jeg elsker jobben jeg gjør og takk for det. Men hun ødelegger meg. Jeg blir usikker på de rundt meg og den jobben jeg gjør. Hvordan skal jeg få endret dette?? Anonymkode: 6d752...e5f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Verneombud og fagforening. Dette er mobbing/trakassering Anonymkode: 95234...6ae
Fru Banderas Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Er hun øverste leder, eller finnes det noen over du kan gå til?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 1 minutt siden, Fru Banderas skrev: Er hun øverste leder, eller finnes det noen over du kan gå til? Nja. Over henne er vel kun eier men han bare eier oss, er ikke involvert i daglig drift. HI Anonymkode: 6d752...e5f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Jeg ville også koblet inn fagforening og verneombud, så kan disse koble inn eier. Om eier er seriøs så er de trolig heller ikke interessert i at leder holder på slik, for det vil på sikt tappe bedriften for viktige personer og kunnskap etterhvert som flere sikkert søker seg bort derfra om denne lederen får fortsette som i dag. Det vil koste bedriften mer, ikke bare i tapte arbeidstakere, men sykefravær på slike steder har en tendens til å øke, om flere slutter pga. arb.miljø vil (unødvendige) nye ansettelser koste bedriften i form av utlysing av stillinger, behandling av søknader og intervjuer samt redusert produksjon i opplæringstiden. Ingen seriøse eiere vil tillate slike ledere å fortsette på en slik måte. Så ta det videre! Ikke ta det opp alene med din leder flere ganger, det har ingen hensikt. Koble inn fagforening og verneombud. Lykke til Anonymkode: 70b1f...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå