Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Hele livet har vĂŠrt en rus for meg!Med det mener jeg at jeg alltid, av natur, har vĂŠrt positiv og sett det beste i andre etc..... Fikk en sĂžnn for 9 Ă„r siden- den mest unike gave vi kan fĂ„ pĂ„ jord!†SĂ„..... for 6 Ă„r siden ca mĂžtte jeg mannen som jeg/vi flytta inn til. Vi flytta fra hjemstedet vĂ„rt til han pĂ„ landet.... Alt var tipp og topp og jeg elsket hverdagen- til han prioterte annerledes etterhvert. Han syns vi hadde det for perfekt og han klarte ikke henge med! Han var sliten. Han begynte Ă„ holde ting skilt som endte med at jeg gikk vite ting mye senere etc..... Alt endte med at jeg ble en sĂ„ negativ, sint, sur, urettferdig, slem drittkjĂŠrring etc mot min samboer!!!đąÂ NĂ„ har vi flyttet ut (min sĂžnn og jeg) og jeg fĂžler sĂ„ lite glede lenger! Jeg kan godt bli sĂ„ sint om ting er hard med lekser, (er i alderen hvor sĂžnn Ăžnsker Ă„ bestemme) Han vil ikke gjĂžre lekser, om han ikke hĂžrer pĂ„ beskjeder som blir gitt....osv Jeg virkelig hater Ă„ bli sĂ„ sint!!! Jeg blir ekstremt skuffet over meg selv!!! NĂ„r ting er roet seg snakker mitt lille hjerte og jeg sammen og gir masse klemmer. Han er et barn og er helt normal. Er det noen her inne som kan gi en annen mamma rĂ„d, tips og dele erfaringer med meg†Jeg vil sÄÄÄÄÄ gjerne ha tilbake meg selv! FĂžler jeg mistet meg selv et sted pĂ„ veien- jeg mĂ„ klare Ă„ plukke meg sjĂžl oppđąâ€ Takk pĂ„ forhĂ„ndđ†Anonymkode: df3e9...929
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Snakk med noen. En som har det som jobb Ä hjelpe andre. Alle kommuner skal ha et lav terskeltilbud innen psykisk helsetjeneste. Sier ikke at du er gal altsÄ. Men siden du har hatt en sÄ stor endring og i tillegg blir sÄ skuffet over Ä vise sinne, sÄ tror det jeg kan vÊre godt Ä fÄ snakke med en som lytter og kan komme med rÄd. Men det ER lov Ä bli sint, frustrert ja til og med rasende! Du er ingen robot, og med sÄ mange Är i lykke trengte du kanskje Ä fÄ ut litt gÞrr ogsÄ. Ingen er lykkelike hele livet. Du kommer deg igjennom denne perioden ogsÄ, se for deg hvordan du vil ha det og jobb hele MOT det mÄlet. Ikke fra hvordan du ikke vil ha det.  Anonymkode: f6824...008
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Enig med fÞrste som svarer - snakk med en profesjonell. Du har levd i et forhold som har vÊrt veldig negativt for deg, som trolig har gjort noe med selvbildet ditt, og som har vÊrt en langvarig stor belastning psykisk og dermed ogsÄ fysisk. Det gjÞr noe med deg, og jeg tror at det Ä snakke med noen om dette vil vÊre raskeste vei ut av hvordan du har det nÄ. Mulig du ogsÄ er lett deprimert pga. alle de negative Ärene og at ting ble som de ble. Den du var finnes inni deg, sÄ nÄr du fÄr bearbeidet det du har erfart de siste Ärene sÄ finner du nok igjen mye av det. Snakk med legen din. Kommunens psykiatriske sykepleier (lavterskeltilbud) kan vÊre god Ä snakke med. Du kan kanskje ogsÄ fÄ noe hjelp til Ä diskutere forholdet med din eks pÄ familievernkontoret. Kanskje til og med en god coach kan hjelpe deg. Kognitiv terapi kan ogsÄ vÊre bra. Bare ta tak i det, ikke utsett det. Anonymkode: 431cd...052
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 Tusen tusen takk for svarâ Da jeg leste innleggene deres brast jeg i grĂ„t! đ En ren reaksjon! Dere har sĂ„ rett i det dere skriver og det var sĂ„ godt forklart av dere begge!! Takk†Jeg nĂ„ gjĂžre noe med det!đ Anonymkode: df3e9...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ