Gå til innhold

Jeg skjønner hvorfor folk er utro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med mannen i 14 år, og helt ærlig så er jeg drit lei av han. Jeg klarer ikke lenger å se forbi uvanene hans (og sett i forhold til alle historier her inne, så er de egentlig ikke så ille). Sex er kjedelig, og dagene består av hverdagsrutiner. 

Så har jeg falt for en annen. Og jeg vet at han liker meg også. Herregud så lyst jeg har på han. Jeg kjenner det i hver fiber av kroppen bare jeg ser han. Hvordan klare å holde seg unna?

Anonymkode: d853e...7e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er "dritt lei han" så går du vel fra han og du står da fritt til å gjøre som du vil?

Anonymkode: f65e8...efa

Skrevet

Husk at behovet for utroskap oftest er et bilde på hva du føler mangler i livet. Og det er sjeldent (men det skjer selvfølgelig) at det egentlig er partneren det er noe galt med.

Gjør du nok for din egen del? Har du drømmer du følte du måtte gi opp pga forholdet?

Mennesker som er tilfredse med seg selv og eget liv er sjelden utro. Sett deg selv litt først. Trenger du å føle mer frihet? Dra på turer/opplevelser for din egen del? Gjør DET før du bestemmer deg for å være utro eller bryte med mannen.

Anonymkode: 5d4fb...98e

Skrevet

Da går du fra mannen din!

Anonymkode: 599e8...0fe

Skrevet (endret)

Nr 1: Du tar ut seperasjon
Nr 2: Du knuller som besatt med han nye
Nr 3: Du finner ut at gresset ikke var så grønnt alikevel.....
Nr 4: Mannen din har da funnet ei ny som setter pris på han

Eller at dere begge blir lykkelige på hver deres kant. Men fløtt ut før du engasjerer deg i han nye.

Endret av Pæddan
feilstaving
Skrevet

1. Parterapi

2. Vent til at følelsene for han nye går over.

3. Litt mer parterapi.

Anonymkode: 35e96...030

Skrevet

Ikke vær utro.

Spill med åpne kort over for mannen din!

Og så må du finne ut hva du egentlig vil. Vil du avslutte forholdet til manden eller vil du satse på en fremtid sammen med ham. En del mennesker tar ikke den beslutning. De forsøker en slags "både og"-løsning, hvor de ikke avslutter med partneren samtidig som de mentalt og fysisk går videre med en annen. Hva skjer da? Hjemmelivet funker ikke, for du trekker deg unna og jobber ikke med saken. Mannen din har ikke en sjanse. Oppdager han hva som foregår avslutter han sansynligvis for deg. Da slipper du å ta et valg, men det er en feig løsning hvor du ikke står for ditt eget valg. Eller også oppdager han det ikke, men forholdet tar likevel skade, for du er jo ikke fornøyd men er ikke ærlig med ham. 

Har man først gått inn i et slikt forhold skylder man partneren sin å være ærlig om man ikke vil mer. Eller eventuelt ærlig om at man trenger å jobbe med forholdet for å redde det.

Anonymkode: c9055...d3b

Skrevet

Har dere barn? Tenk deg livet uten noen å dele hverdagslogistikk, økonomi, husarbeide med. Husk at han nye neppe blir noen farsfigur for barna. Kanskje blir det bare ETT ligg med han nye; kanskje et dårlig til og med. Vei alt du har bygget opp med mannen, mot en natt i halmen med han andre. Prøv å ordne det med typen din, prat ut om uvanene, dra på tur sammen, slipp han inn!

Anonymkode: 3193e...838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...