Gå til innhold

Hvorfor er så mange her inne sure?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at det er greit å ta ut sinne og frustrasjon på uskyldige på Internett som du ikke engang kjenner? 

Har du ikke hørt om det å svare folk hyggelig, med en høflig tone? 

Hvorfor er du så utrolig aggressiv? 

Anonymkode: 66d8d...154

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de tørr ikke å si det facetoface. De er pyser og sitter bak en PC og skriver dumme ting. 

Anonymkode: e6dff...469

Skrevet

Min teori om det er todelt; 

1) Det er utrolig mange hormonelle damer her inne, spesielt de gravide. 

2) Det er utrolig mange som utøver sin trollehobby her inne. 

Anonymkode: 11ac2...0f3

Skrevet

De må ha noen å få sin surhet utover 

Anonymkode: 9dba9...2e1

Skrevet

Min teori er at de som svarer spydig, er svake mennesker som ikke tør å stå opp for seg selv i det virkelige liv. Mennesker som har så lav selvtillitt at de faktisk føler seg maktfulle og bedre av å være spydig og ekkel. 

Patetisk.

Anonymkode: 15060...79c

Skrevet

Jeg tipper 80% er slitne og egentlig burde sove/trene/rydde, men så henger vi her i stedet og blir sure av dårlig samvittighet 😜

Skrevet

Jeg tror ikke folk stort sett er så sure. Ofte virker innleggene krassere enn de er ment bare fordi de blir skrevet. Når vi ikke ser ansiktsuttrykk og hører tonefall er det lett å tolke en tekst som mer kras og sir enn vi ville ha oppfattet den om vi s og hørte på en person.

Noen ganger er det jo også deilig å vise irritasjon og at man synes andre sier noe idiotisk, men oftere tror jeg det dreier seg om en kommunikasjonssvikt. Hi kan virke ganske sir i hovedinnlegget her før eksempel. Det regner jeg ikke med var hennes intensjon.

Anonymkode: 6a2ae...985

Skrevet

De er enten premenstruell, gravid, sliten, trøtt, hormonell

Anonymkode: 1342b...f8c

Skrevet

Jeg tror de sure her unne kunn er en håndfull. Kjenner igjen skrivemåten på to her. Jeg synes det er mye hyggelige folk her jeg. 

De sure blitt bare oversett for egen del. Får de null oppmerksomhet finner de kanskje et annet sted. De er jo ikke verdt å hisse seg opp over. 😊

Anonymkode: 5b11d...326

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke folk stort sett er så sure. Ofte virker innleggene krassere enn de er ment bare fordi de blir skrevet. Når vi ikke ser ansiktsuttrykk og hører tonefall er det lett å tolke en tekst som mer kras og sir enn vi ville ha oppfattet den om vi s og hørte på en person.

Noen ganger er det jo også deilig å vise irritasjon og at man synes andre sier noe idiotisk, men oftere tror jeg det dreier seg om en kommunikasjonssvikt. Hi kan virke ganske sir i hovedinnlegget her før eksempel. Det regner jeg ikke med var hennes intensjon.

Anonymkode: 6a2ae...985

Jeg snakker ikke om svar som "mistolkes", jeg snakker om skjellsord og regelrett utskjelling.

Anonymkode: 66d8d...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...