Gå til innhold

Hva bør jeg ha som profilbilde på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg selv, det skjønner jeg. Men i hvilken setting? Når fremstår man normal, og når fremstår man unormal? Hva har du bilde av? 

Jeg har ikke nok selvtillit til å ha helprofil av meg selv, der du kan granske porene på nesa mi. Men jeg kan godt ha et bilde av meg selv i lystig lag, eller der jeg gjør noe spennende... men aner ikke hva. Jeg er egentlig ganske kjedelig. Og synes det er flaut med sånne profilbilder der du ser at vedkommende sitter og tar bilder av seg selv. 

Anonymkode: fc27f...39f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har bilde av seg selv på en fjelltopp eller noe. Om å gjøre å se sporty ut, ikke sminka/pynta. I hvert fall blant mine venner :-)

Anonymkode: 360d6...170

Skrevet

Har bilde av meg og ungen på fjelltopp faktisk. :P Hatt samma bilde i 3 år eller noe. Selfier er ikke noe for meg. Selv om "alle" andre har det. Duckface og filter herfra til månen er ikke mye fint.

Anonymkode: b2b8a...64c

Skrevet

IKKE bilde fra en fjelltopp! Det ser ut som du prøver for hardt. "Alle" har jo det om dagen, og skal skryte av hvor sporty de er.

Få noen til å ta et helt vanlig bilde av deg, hvor man ser ansiktet ditt. Sminket sånn som du pleier å se ut.

Anonymkode: f57a1...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...