Gjest grønteple Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Den "gamle" huden datt av i går, og fy f..... så ille vondt det er i dag!! Jeg har smurt og bandasjert for å slippe at klærne gnisser. What to do?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 Hold ut, det blir bedre. Anonymkode: 88350...f4d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Hva smører du med, og hva bandasjerer du det med? Anonymkode: f7438...44a
Gjest grønteple Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva smører du med, og hva bandasjerer du det med? Anonymkode: f7438...44a Akkurat nå har jeg smurt med bacimysin salve og har kompress + Coban LF utenpå. Ellers har jeg brukt jellonet, kompress og Coban LF...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Har du vært hos lege? Sønnen min brant seg skikkelig. Han var til daglig behandling i noen uker, og deretter to ganger i uka osv. Tror det tok nærmere 4 måneder før vi var helt ferdig. Og dette var et brannsår som grodde fint og ikke trengte operasjon, de bare klippet en del i det de første dagene. Anonymkode: 20570...640
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 55 minutter siden, grønteple skrev: Akkurat nå har jeg smurt med bacimysin salve og har kompress + Coban LF utenpå. Ellers har jeg brukt jellonet, kompress og Coban LF... Har du vært til lege med det? Jeg ville kanskje anbefalt å ikke bruke vanlig kompress rett på, enten jelonet, silfex el, ev melolin. Men brannsår er forfengelig vonde, så håper det går bra med deg😊 Anonymkode: f7438...44a
Gjest grønteple Skrevet 25. september 2017 #7 Skrevet 25. september 2017 Lege har ikke sett på det, men en helsesekretær har. Dette var før den gamle huden falt av. Jeg skal til legen på onsdag, så hvis det ikke er bedre da så får jeg få henne til å se på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå