Gå til innhold

Når man bruker str. 40


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestiller man da M eller L?

Anonymkode: 3985e...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvilket merke det er snakk om, du må nesten sjekke størrelsestabellen der du skal bestille fra.

Anonymkode: b9d8f...16b

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer an på hvilket merke det er snakk om, du må nesten sjekke størrelsestabellen der du skal bestille fra.

Anonymkode: b9d8f...16b

Ja, men er M oftes 40 eller 42?

Anonymkode: 3985e...4f6

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

L :)

Anonymkode: fbb9c...602

Takk!

Anonymkode: 3985e...4f6

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men er M oftes 40 eller 42?

Anonymkode: 3985e...4f6

M er 38..

Anonymkode: 7e81b...3bb

Skrevet

Jeg er str 42, og bruker som regel L. Veldig sjelden jeg må ha XL, men det kommer som sagt an på passform og merke.

Anonymkode: b9d8f...16b

Skrevet

40 er M+ vil jeg si. Ikke full L.

Anonymkode: 4eb24...800

Skrevet

Ofte er det jo kombinerte størrelser, da blir 

38/40 = M

42/44 = L

Anonymkode: b9d8f...16b

Skrevet

38 og M bruker jeg. Str 40 er L. 

Anonymkode: 8d466...4de

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

38 og M bruker jeg. Str 40 er L. 

Anonymkode: 8d466...4de

Tenker 40 er under M. Denne størrelseguiden er atandard.

IMG_3063.PNG

Skrevet

Jeg bruker både M og L, men kjøper alltid størrelse 40 :P

Anonymkode: d5523...1d0

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker både M og L, men kjøper alltid størrelse 40 :P

Anonymkode: d5523...1d0

Det er nettopp slik med meg også.

 

hi

Anonymkode: 3985e...4f6

Skrevet

Jeg bruker kjøpe str 40, og str M hvis det er overdeler som er kortermet og myke stoff og som i utgangspunktet er en lang modell (ment å gå litt nedpå rumpa). Jakker og skjorter må jeg ha i L pga småtjukke armer og litt brede skuldre :P andre ting må jeg bare prøve på, feks har jeg en collegebomberjakke som jeg måtte ha i L kun pga lengden på armene og i ryggen. Men har masse overdeler i 3/4 ermer i lang modell, i str M. Har samme typen i L som blir altfor stort. 

Kjøper somregel bestsellers-merkene så tror ikke jeg kan skylde på forskjeller fra merke til merke heller.. Blir ikke helt klok på det :P

Anonymkode: 5e5c5...d35

Skrevet

S er aldri en 38... 

Anonymkode: 0742f...6a4

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

S er aldri en 38... 

Anonymkode: 0742f...6a4

Enig.

Anonymkode: 7e81b...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...