Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Bestiller man da M eller L? Anonymkode: 3985e...4f6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Det kommer an på hvilket merke det er snakk om, du må nesten sjekke størrelsestabellen der du skal bestille fra. Anonymkode: b9d8f...16b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer an på hvilket merke det er snakk om, du må nesten sjekke størrelsestabellen der du skal bestille fra. Anonymkode: b9d8f...16b Ja, men er M oftes 40 eller 42? Anonymkode: 3985e...4f6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: L Anonymkode: fbb9c...602 Takk! Anonymkode: 3985e...4f6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men er M oftes 40 eller 42? Anonymkode: 3985e...4f6 M er 38.. Anonymkode: 7e81b...3bb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #7 Skrevet 25. september 2017 Jeg er str 42, og bruker som regel L. Veldig sjelden jeg må ha XL, men det kommer som sagt an på passform og merke. Anonymkode: b9d8f...16b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #8 Skrevet 25. september 2017 40 er M+ vil jeg si. Ikke full L. Anonymkode: 4eb24...800
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #9 Skrevet 25. september 2017 Ofte er det jo kombinerte størrelser, da blir 38/40 = M 42/44 = L Anonymkode: b9d8f...16b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #11 Skrevet 25. september 2017 38 og M bruker jeg. Str 40 er L. Anonymkode: 8d466...4de
Mrs Smith Skrevet 25. september 2017 #12 Skrevet 25. september 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: 38 og M bruker jeg. Str 40 er L. Anonymkode: 8d466...4de Tenker 40 er under M. Denne størrelseguiden er atandard.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #13 Skrevet 25. september 2017 Jeg bruker både M og L, men kjøper alltid størrelse 40 Anonymkode: d5523...1d0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #14 Skrevet 25. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker både M og L, men kjøper alltid størrelse 40 Anonymkode: d5523...1d0 Det er nettopp slik med meg også. hi Anonymkode: 3985e...4f6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #15 Skrevet 25. september 2017 Jeg bruker kjøpe str 40, og str M hvis det er overdeler som er kortermet og myke stoff og som i utgangspunktet er en lang modell (ment å gå litt nedpå rumpa). Jakker og skjorter må jeg ha i L pga småtjukke armer og litt brede skuldre andre ting må jeg bare prøve på, feks har jeg en collegebomberjakke som jeg måtte ha i L kun pga lengden på armene og i ryggen. Men har masse overdeler i 3/4 ermer i lang modell, i str M. Har samme typen i L som blir altfor stort. Kjøper somregel bestsellers-merkene så tror ikke jeg kan skylde på forskjeller fra merke til merke heller.. Blir ikke helt klok på det Anonymkode: 5e5c5...d35
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #16 Skrevet 25. september 2017 S er aldri en 38... Anonymkode: 0742f...6a4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #17 Skrevet 25. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: S er aldri en 38... Anonymkode: 0742f...6a4 Enig. Anonymkode: 7e81b...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå