Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #1 Skrevet 25. september 2017 Har bestilt meg en vogn fra kjøpbarnevogn.no Den er forsvunnet! PostNord har rota den vekk, hva søren gjør vi nå? Noen som har opplevd lignende? Fant de pakken? Nei nå er jeg skikkelig deppa. Anonymkode: f606d...3f0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #2 Skrevet 25. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har bestilt meg en vogn fra kjøpbarnevogn.no Den er forsvunnet! PostNord har rota den vekk, hva søren gjør vi nå? Noen som har opplevd lignende? Fant de pakken? Nei nå er jeg skikkelig deppa. Anonymkode: f606d...3f0 Då må de dekke ny mener jeg Anonymkode: ecf86...7b1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #3 Skrevet 25. september 2017 Dette er en sak mellom butikken og posten mener jeg, du har ikke mottatt noen vare og skal dermed ikke betale heller. De må sende en ny til deg. Anonymkode: fae1f...6eb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #4 Skrevet 25. september 2017 Takk for svar:-) Ja får virkelig håpe at dette blir ordna opp i, er jo snakk om en vogn til over 11000kr. Men de er så ufordragelige når vi ringer til PostNord også, så jeg er spent på hva som skjer :-/ Anonymkode: f606d...3f0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #5 Skrevet 25. september 2017 Den er vel sendt med sporing og da må de vite hvor de hadde den sist så de kan finne den igjen. Hvis ikke de finner den, må du få butikken til å sende deg en ny, så får de ordne opp med post nord. Anonymkode: e7c55...70d
Nyttårs barn Skrevet 25. september 2017 #6 Skrevet 25. september 2017 Jeg tenker at den kommer til rette, en barnevogn blir ikke borte sånn helt uten videre. Gjør den ikke det så er dette en sak mellom selger og posten. Risikoen er ikke gått over på deg ennå.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #7 Skrevet 25. september 2017 Jeg jobbet med netthandel og postnord tidligere. Et værre postselskap skal man se lenge etter 🙄 Det er nettbutikken som må ordne opp med postnord. De må reklamere på tjenesten og kreve erstatning. Som oftest dukker pakken opp en plass. Nettbutikken bør også være den som tar tak i og ringer postnord for å finne pakken. Når dette skjedde oss (dette er «vanlig» hos postnord..) sendte vi ut ny pakke til kunden og sørget for at opprinnelig forsendelse ble returnert til oss. Det mener jeg du høre om de kan gjøre for deg om du har veldig behov for produktet Anonymkode: 32c22...813
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #8 Skrevet 25. september 2017 Virker som at Posten eller PostNord har utro tjenere. Hører ukentlig om folk som opplever at pakkene deres forsvinner på veien. Aldri hørt om at brev blir borte da. Vi mistet Ipad på denne mpten. De går vel etter store verdier. Alle har fått erstatning. Lykke til! Anonymkode: 43ad9...4a9
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #9 Skrevet 25. september 2017 Jeg opplevde det samme fra et annet firma. Jeg tok kontakt med firmaet, og dem sendte ny vare. Videre tok dem støyten med Postnord. Hva som skjedde etter det ved jeg ikke, men jeg fikk hvertfall varen jeg hadde bestilt Anonymkode: 2841a...dc1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #10 Skrevet 26. september 2017 Tusen takk for svar, snille dere er. Har nå sendt Mail til forhandleren jeg kjøpte vogn i fra. Håper de kommer med en god løsning på det. Fikk Mail i fra PostNord i går at de ikke fant pakken min og lurte på hva den inneholdt for å få gjøre et grundigere søk!! Jeg blir så matt og lei, pakken haster jo da lillegull begynner å vokse seg ut av babybag delen på vogna + at jeg har solgt vogna hans, så hadde jo vert greit med en vogn :-( Anonymkode: f606d...3f0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #11 Skrevet 26. september 2017 Sender må kreve erstaning fra PostNord om de ikke finner pakken. Sender gir deg ny vogn eller pengene tilbake når de har løst saken med PostNord. Det er ikke noe du kan gjøre, det er sender som må ordne opp med PostNord. Kjedelig, men slikt kan skje desverre. Anonymkode: fd773...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå