Gå til innhold

Får deres barn se Farmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de i så fall? Hadde tenkt til å se det sammen i kveld, men ser nå at det ikke begynner før 21.40...

Anonymkode: bf7c3...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, de har sett det før når det gikk tidligere, men er ikke så veldig interessert egentlig, yngste er 12 år.

Legger ikke opp til å se programmer sammen når det går så sent, vil ha yngste i seng i den tiden. Eldste er 17, og får se hva hun vil, så og si når hun vil, men er heller ikke særlig interessert i å se slike program.

Det går vel i reprise til helga. Man kan jo se det sammen da.

Anonymkode: 16b4d...88f

Skrevet

Ja, tenkte også på at det går an å se på Sumo etterpå. Men når det blir snakk om handlingen i friminuttene uansett, er det liksom ikke mye spenning igjen når man sparer episodene til senere. 

Hi 

Skrevet

Nei. Det er etter leggetid både for hun på 10 og hun  på 12.

Anonymkode: 30627...e3d

Skrevet

Eldste er overhodet ikke interessert, de to yngste har lagt seg når det starter, så nei.

Anonymkode: f6b17...b15

Skrevet

Datteren min på 8 ville gjerne sett det.. men da måtte det vært senest 20.00. 

Hun liker også best Anno fordi de behandler hverandre bedre der. Det er jo litt samme konsept.

Synd det går så sent...

Anonymkode: 6da50...5e0

Skrevet

Det går jo så sent fordi det ikke er et familieprogram...

Skrevet
1 time siden, n74 skrev:

Det går jo så sent fordi det ikke er et familieprogram...

Der er vi uenige. 

Vi ser gjerne på det sammen i opptak. Åtteåringen liker å se hvordan de driver gård, og syns det er spennende med konkurransene.

Det er jo ikke noe utømmelig for barn som skjer.. intriger er det, men det er noe hun egentlig lærer av.  Hun syns det er håpløst.. og vi snakker om viktigheten av å behandle hverandre bra 😊

Skrevet
På 25.9.2017 den 19.16, Anonym bruker skrev:

Der er vi uenige. 

Vi ser gjerne på det sammen i opptak. Åtteåringen liker å se hvordan de driver gård, og syns det er spennende med konkurransene.

Det er jo ikke noe utømmelig for barn som skjer.. intriger er det, men det er noe hun egentlig lærer av.  Hun syns det er håpløst.. og vi snakker om viktigheten av å behandle hverandre bra 😊

Det er mulig du mener det passer din datter. Men grunnen til at det programmeres seint er fordi det ikke regnes   som et familieprogram.

Skrevet

Min 11-åring får se om han vil. Hender han ser noen episoder på sumo hvis det er noe de har snakket om på skolen. Ellers ser han det ikke på eget initiativ. 

Anonymkode: b8eb3...d95

Skrevet

Hørte at det var noen i klassen som så på dette. Jeg ble litt forbauset, men tenkte dem om det. 6. klasse.

Tror jeg ville lurt litt på guttungen om han hadde ønsket å se på farmen.

Det er jo så mye annet bra å se på. Han kan jo heller bruke tida si på å se på DanTDM, og neubwork på YouTube 😳

Ikke særlig kult å se på disse farmen, BB, og andre Reality intrigene. Hvem som puler med hvem etc. Hvem som blir sjalu. Ikke akkurat sunn barneunderholdning. 

Anonymkode: 57a59...4ae

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hørte at det var noen i klassen som så på dette. Jeg ble litt forbauset, men tenkte dem om det. 6. klasse.

Tror jeg ville lurt litt på guttungen om han hadde ønsket å se på farmen.

Det er jo så mye annet bra å se på. Han kan jo heller bruke tida si på å se på DanTDM, og neubwork på YouTube 😳

Ikke særlig kult å se på disse farmen, BB, og andre Reality intrigene. Hvem som puler med hvem etc. Hvem som blir sjalu. Ikke akkurat sunn barneunderholdning. 

Anonymkode: 57a59...4ae

Hvem som puler med hvem?!? Har du SETT Farmen? Det er stor forskjell på Farmen og andre realityprogram...

Skrevet

ja, de er 8,12 og 16

Anonymkode: 6ca62...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...