Gå til innhold

Jeg misliker fargen "plomme"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller "aubergine", eller mørk lilla, alle fargene synes jeg er motbydelige. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes de er rotete og at de "skriker" på en måte, at det ser shabby ut med tøy laget i de fargene. Som sagt, jeg vet ikke hvorfor. Man har kanskje bare sine preferanser? Er det noen her inne som liker de fargene? Hva liker dere med dem? Jeg ønsker oppriktig å forsøke og se hva andre synes er fint med dem. 

dressnr1.thumb.jpg.303f365e6e6a6ff1cb8c1095d600f701.jpg

Anonymkode: 80f92...761

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er dette viktig for deg? 

Å like/ikke like noe er vel helt uproblematisk så lenge ingen tvinger deg til å kjøpe klær i den fargen?

Av alle ikke-problem...

Anonymkode: 54e39...3cb

Skrevet

Og jeg liker ikke rødt, grønt, gult og oransje. Men jeg forventer ike å få vite hvorfor de som liker de fargene gjør det. Vi har jo alle ulik smak....

Syns "plomme" er en varm og fin farge til vinterbruk jeg.

Du virker litt trangsynt om jeg skal si det slik.

Anonymkode: 69703...3ec

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er dette viktig for deg? 

Å like/ikke like noe er vel helt uproblematisk så lenge ingen tvinger deg til å kjøpe klær i den fargen?

Av alle ikke-problem...

Fordi det plager meg at det er mye "plomme" å se i butikkene, og det er gørrstygt. Har du en vane for ikke å klare det å holde deg til en tråds tema? Kanskje noe du bør jobbe med? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg liker ikke rødt, grønt, gult og oransje. Men jeg forventer ike å få vite hvorfor de som liker de fargene gjør det. Vi har jo alle ulik smak....

Syns "plomme" er en varm og fin farge til vinterbruk jeg.

Du virker litt trangsynt om jeg skal si det slik.

Er du redd for å si hvorfor du liker fargen? :ler:

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh nei, jeg skriver jo at jeg syns den er fin, hvordan skal jeg begrunne det mer?

Kjøper gjerne klær til jenta mi i den fargen jeg.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det plager meg at det er mye "plomme" å se i butikkene, og det er gørrstygt. Har du en vane for ikke å klare det å holde deg til en tråds tema? Kanskje noe du bør jobbe med? 

Det plager deg? Hva med å snu 'problemet' og tenke at det er godt at du slipper å kjøpe det?  

Forøvrig så svarer jeg på de trådene jeg vil, med den tilnærmingen jeg vil. Det er ikke noe jeg trenger å jobbe med  

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men i alle dager! Hvorfor man liker en farge? Det er vel fordi man syns den er...pen? 

Skrevet

Jeg liker plomme. Den er varm og lun - en fin kontrast til den kalde, grå og hvite vinteren.

Skrevet

Høst og vinterklær må ha varme farger med litt glød. Bort med pastellklisset og kjipt sort.

Anonymkode: 9e719...426

Skrevet

Jeg liker "plomme" og ulike varianter av den. Liker ikke så godt rosa. Hvorfor? Nei si det...

Skrevet

Plommefargen gir en lun følelse på høsten og vinteren, gir ofte glød til blek hud og jeg synes den er pen. I tillegg har bade jeg og min datter knall blå øyne og de passer veldig godt sammen med den fargen.

Anonymkode: 8d904...687

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

:legrine:Det må være det dårligste forsøket på å virke nedlatende som jeg har sett her inne noen gang!

Anonymkode: c3a57...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...