Gå til innhold

Kan være gravid eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det finnes mange som skriver slike innlegg, men....Sorry! Og ja jeg har tatt  negativ test, både hjemme og hos lege, men mulig det var litt for tidlig, ca 10 dager forsinket mens. Beklager detaljer her...

Mulig eventuelt unnfangelse ved sex 1.sept, brun bittelitt blødning uken etter den 8.sept( ventet da på mens) og ikke hatt fått mens enda! Jeg går på Diane p-piller, men har klusset litt, har hengt etter ca 1 dag etter på brettet. Har hatt pillefri uke, men tenkte å begynne på nytt brett??

Murringer mellom kjønnsorganet og mage. Og i korsrygg. Dette pågikk ca 5 dager. Kan være uventet eggløsning men ikke helt gjenkjennelig, da den pleier å murre i egglederne. Jeg får alltid mens etter brettet er ferdig, uansett om jeg har klusset med dagene, og da får jeg den ca 2-5 dager etter siste pille. Men det ser ikke ut til at det vil skje. Skal jo kjøpe ny test, men før jeg gjør det: Hva tror dere? Har et slags sug i magen også.

Noen erfaringer ang. dette?

Jeg har forsinket mens på ca 16-20 dager! Og det pleier aldri å skje. 

Anonymkode: 85130...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormon kluss...

Du burde hatt positiv test 14-16 sep. Det hadde du ikke...? Du er ikke gravid desverre 

Anonymkode: 72768...372

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...