Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Han sender meldinger til dere når han går ut på byen? Eller er med kompiser? Anonymkode: 0b011...2f5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Jeg stoler på mannen min. Punktum. Anonymkode: 1dacc...c11
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Stoler på mannnen i forhold til hva da? Jeg stoler 100% på at mannen min er i stand til å ta seg hjem på skapelig vis, at han ikke blir fullere enn han tåler og at han ikke er utro uansett om han kommuniserer med meg i løpet av kvelden eller ikke. Anonymkode: 41fa3...954
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 Vi er ikke gift og heller ikke samboer :)? Anonymkode: 0b011...2f5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 Meldinger på byen er en uting. Anonymkode: ae8c2...649
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Meldinger på byen er en uting. Anonymkode: ae8c2...649 Hvorfor er det en uting? Anonymkode: 0b011...2f5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Haha😂 Nei, hva skulle det ha å si? Stoler på han og ferdig med det. Anonymkode: 4c5cf...600
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 Han snakket om å komme til meg etter hsn hadde vært på byen men det ble ikke til, blir litt bekymret for om han traff på en dame.. Anonymkode: 0b011...2f5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 "Er øyeblikk, jeg nå bare sende en sms til dama, hun blir så mistenksom når hun ikke hører fra meg når jeg er ute uten henne" Nei, jeg venter ikke på melding fra mannen når han er ute, og jeg blir ikke mistenksom om jeg ikke får noen Anonymkode: 24913...fdc
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er ikke gift og heller ikke samboer :)? Anonymkode: 0b011...2f5 Kanskje spørre de som bare har kjærester da. Teksten din er villedende. Anonymkode: b10a4...907
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #12 Skrevet 24. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kanskje spørre de som bare har kjærester da. Teksten din er villedende. Anonymkode: b10a4...907 Mann eller kjæreste.. dere var jo kjærester først da? Anonymkode: 0b011...2f5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #13 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Mann eller kjæreste.. dere var jo kjærester først da? Anonymkode: 0b011...2f5 Jeg er bare sammen med folk jeg stoler på. Livet er for kort til å kaste bort på idioter( både menn og kvinnelige venner). Anonymkode: b10a4...907
sug lut Skrevet 24. september 2017 #14 Skrevet 24. september 2017 Når han først er ute av huset vil jeg da virkelig ikke høre fra ham, min tid er min tid.
☆☆☆ Skrevet 24. september 2017 #15 Skrevet 24. september 2017 Om han ikkje kan vere ute utan rapporteringsplikt og curfew kan han bu for seg sjølv. Om turen mot formodning skulle vere så spennande at det er noko som helst å fortelle, kan det fortellast heime.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #16 Skrevet 24. september 2017 Før vi fikk barn likte jeg å få en melding i løpet av kvelden dersom han kom til å komme hjem i skapelig tid. For da satt jeg oppe slik at vi kunne legge oss sammen. Akk, så romantiske vi var. Etter vi har fått barn, har jeg aldri hatt behov for melding. Jeg sovner uansett før han er tilbake. Om ikke annet har jeg sluknet 10 min inn i filmen jeg skulle kose meg med. 😂 Anonymkode: 90682...2e7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #17 Skrevet 24. september 2017 Nei, det har ikke noe å si Eneste jeg liker er en mld om hvor han er (overnatter hos noen eller på vei hjem), så jeg slipper å bli bekymret (for om noe har skjedd, typ ulykke ikke utroskap) om jeg våkner på morgenen og han ikke er der. Anonymkode: cfe1c...c91
Mandala Skrevet 24. september 2017 #18 Skrevet 24. september 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han snakket om å komme til meg etter hsn hadde vært på byen men det ble ikke til, blir litt bekymret for om han traff på en dame.. Anonymkode: 0b011...2f5 Samboeren min snakker alltid om å komme hjem etter fest,men det er like ofte at det ikke skjer. Da sover han et eller annet sted ganske enkelt. Jeg selv er som regel på nachspiel etter byen. Fortsette snakking, høre på musikk. Så ja, vi stoler på hverandre og ingen av oss tekster den andre noe særlig (oftest aldri) når vi er med venner. Da passer det seg dårlig å sitte med tlf ganske enkelt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #19 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Mandala skrev: Samboeren min snakker alltid om å komme hjem etter fest,men det er like ofte at det ikke skjer. Da sover han et eller annet sted ganske enkelt. Jeg selv er som regel på nachspiel etter byen. Fortsette snakking, høre på musikk. Så ja, vi stoler på hverandre og ingen av oss tekster den andre noe særlig (oftest aldri) når vi er med venner. Da passer det seg dårlig å sitte med tlf ganske enkelt. Ja, det er som regel han som sender mld og snapper da. Men så snapper han generelt alt han gjør 🙈 han som ville komme hit men jeg er glad for å ikke bli vekket midt på natten. Fikk god natt melding som jeg leste Idag så da forstår jeg at han ville heller dra hjem eller på nach.. Anonymkode: 0b011...2f5
Iiiiik Skrevet 24. september 2017 #20 Skrevet 24. september 2017 Jeg stoler på mannen min, helt uavhengig av om han sender meldinger eller ikke. Han er sjelden på byen, men reiser en del med jobben. Hvis han er borte i mange dager, meldes vi gjerne underveis, men ingen av oss har meldeplikt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #21 Skrevet 24. september 2017 Ja, stoler jeg ikke på den jeg er sammen med så syns jeg ikke det er ett fothold som bør fortsette uten videre. akkurat nå er jeg litt i tvil om mine egene meninger. Min ex som jeg stolte på er jeg ikke så sikker på var til å stole på alikavel. Men jeg har gått ugjennom livet med å stole på og ikke vært sjalu, det er noe jeg fortsatt ønsker. Jeg har sett hvor mye sjalusi ødlegger og når partnere ikke stoler på hverandre. Anonymkode: f5253...1a3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #22 Skrevet 24. september 2017 HI Hvis mannen min hadde sendt meg meldinger mens han var sammen med kompiser, hadde jeg blitt flau på hans vegne altså. Vi har vært gift i straks 10 år, vi er 34 år. Når han endelig er ute med gutta, skal ikke han sitte å skrive meldinger med meg . Jeg tåler én "Jeg er på vei hjem nå " melding. Litt " morsomt" . En venninne og jeg var på byen forrige helg. Jeg sendte ingen meld til mannen mens vi var ute, min venninne sendte flere til sin kjæreste. !!! Gjett hvem som kyssa på gutter og lot de klå på seg. Oooooog ble med en kar på hotellrom?? Det var IKKE jeg som ikke hadde sendt meld. Anonymkode: 49936...6b7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #23 Skrevet 24. september 2017 Jeg stoler på mannen. Jeg forventer ikke meldinger hvis han er på byen og blir lenge borte, men hender vi meldes underveis hvis han er på guttetur eller jobbreise. Ikke fordi jeg må vite hva han gjør, men for å høre hvordan hverandre har det og bare småting ang. barna. Jeg hadde ikke klart å bo med han, hvis jeg ikke klarte stole på han! Anonymkode: 41a72...3e5
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #24 Skrevet 25. september 2017 Da vi var nyforelska suste meldingene hele veien. Var mer sånn at vi ville være sammen hele veien. En en tillits greie. Nå 15 år etter, melder vi om det er noe. Ingen tillit greie nå heller. Anonymkode: 7412a...739
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #25 Skrevet 25. september 2017 22 timer siden, sug lut skrev: Når han først er ute av huset vil jeg da virkelig ikke høre fra ham, min tid er min tid. Signerer. En annen ting er at hvis han først tar kontakt og sender melding om at han kommer hjem snart, eller man har avtale om at han ikke skal på noe nachspill etterpå, så blir jeg fly forbanna hvis han bare blir igjen sånn uten videre. Hadde fortsatt ikke trodd at han var utro, men hadde blitt sint fordi han tok for gitt at jeg skulle være alene med barna mesteparten av dagen etterpå. Anonymkode: 82cc6...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå