Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Et rikt samfunn som har overflod burde sørge for å organisere seg slik at alle har nok midler til å klare seg. Fattigdom er et relativt begrep. Det sto i denne http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tysklands-skjulte-fattigdom-maa-velge-mellom-aa-skamme-seg-eller-sitte-hjemme-og-sulte/a/24147781/ Anonymkode: 813f8...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå