Gå til innhold

Gravid og angst akkurat nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 uker på vei, alt har vært fint fram til nå, men nå ikveld har jeg blitt veldig dårlig. Føles som jeg har angstanfall, er helt alene, har ikke bf som hjelper meg og det slo meg idag at jeg blir helt alene og det skremmer meg veldig. Tenker om noe skjer midt på natten er det ingen som kan hjelpe meg, forstår ikke hvor dette kom fra, men sitter her og gråter og er helt ute av meg. Håper det bare er hormonene :( Jeg takler ikke å være helt alene akkurat nå..

Anonymkode: a0f81...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes ikke god ut. Er det noen du kan ringe til? Chatte med? Du klarer dette, stå på! Prøv å Finn på noe kjekt selv om du er alene, se en serie, les, spis noe godt.

Anonymkode: 510d5...3a6

Skrevet

takk prøver å se å på en serie, synes det er flaut å ringe en venninne eller noen å si dette. Skjønner jo virkelig ikke hvor dette kom fra.. :(

Skrevet

Det er ikke flaut! Det er mer vanlig enn du tror. Jeg fikk panikkangst en gang ifjor, skjønte hva det var, men opplevde det like fullt som fælt. Fortalte en venninne det etterpå og hun hadde også hatt det. Det er noe litt annet enn deg, men hva er vel venner for? Støtte i gode og onde dager:-) 

Skrevet

Takk, ja jeg føler nesten som jeg ikke får puste. Tanken på  å bli helt alene, tenk om barnet blir syk osv. Huff, nei dette var ikke en god følelse... tenker det er normalt å føle sånn i sv.skapet avogtil?

Skrevet

Ja, det er normalt! Men snakk med noen om det! 

Skrevet

Det er veldig normalt, men ikke kjekt uansett. 

Om du har noen å ringe til, syns jeg at dette kvalifiserer til en samtale sent en lørdagskveld. Venninnen din vil helt sikkert være glad for at du stoler nok på henne til å dele dette. 

Lykke til, dette går nok helt bra 💕

Anonymkode: b0d98...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...