Gå til innhold

Hvor tidlig kjennte dere liv med nr 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 12+2 nå og synnst jeg kjenner noe veldig svakt🙄 med dei andre kjennte jeg i uke 14-15. men denne gangen kom livmor opp fra bekkenet allerede i uke 9 og kjenner den veldig godt nå. der er ikke 2. har vert på ul.

Anonymkode: 28600...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er i uke 12+2 nå og synnst jeg kjenner noe veldig svakt🙄 med dei andre kjennte jeg i uke 14-15. men denne gangen kom livmor opp fra bekkenet allerede i uke 9 og kjenner den veldig godt nå. der er ikke 2. har vert på ul.

Anonymkode: 28600...13d

Det er vel egentlig ikke mulig å kjenne babyen i uke 12!   Tror nok det er så bevist som det går an Da, for sånt er jo så individuelt og vanskelig og motbevise.  Men er jo koselig at du tror du kjenner babyen din da  🙂  Jeg kjente min 4 i uke 20 ca.

Anonymkode: ece22...aeb

Skrevet

I uke 18 med nummer fire :) 

Anonymkode: f7535...9b2

Skrevet

Kjente nummer to tidligst. Daglig fra uke 11. Og, jo det går an. Ikke veldig vanlig, men absolutt ikke umulig. Det var ikke bobler så tidlig, mer som noe som var borti livmorens innside (det er jo nettopp det det er, men boblene er mer dult når fosteret får lenger armer og bein). 

Anonymkode: 6f219...0b9

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjente nummer to tidligst. Daglig fra uke 11. Og, jo det går an. Ikke veldig vanlig, men absolutt ikke umulig. Det var ikke bobler så tidlig, mer som noe som var borti livmorens innside (det er jo nettopp det det er, men boblene er mer dult når fosteret får lenger armer og bein). 

Ja noen tror de kjenner liv i uke 11.  Men det er innbilt. Les litt om et foster i uke 11. Men uansett så er det jo bare koselig at man "føler"  liv!  Så samme om det er ekte eller ikke.

Skrevet

Jeg kjente liv fra uke 11/12 med nr 4! 

Anonymkode: 218ae...975

Skrevet

Jeg kjente småbevegelser ca uke 12, men det var med nr. 2 da, jeg har bare 2. Da kjente samboer på utsiden i uke 14. Med nr. 1 visste jeg ikke jeg var gravid før i uke 24 og da hadde "boblemage"😊

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja noen tror de kjenner liv i uke 11.  Men det er innbilt. Les litt om et foster i uke 11. Men uansett så er det jo bare koselig at man "føler"  liv!  Så samme om det er ekte eller ikke.

Det var ikke innbilning, slutt å bland deg. Jeg har veldig sensitiv livmor, det har sikkert ikke du. "Koselig" liksom, som om vi leker det... Hvordan forklarer du da at jeg og andre (helt friske i hodet), kunne se at fosteret dultet så hardt at det viste på utsiden fra uke 14? Jeg kjente det som sagt hver dag fra uke 11, og det viste i uke 14. Tror du det var tarmene mine som tøyt ut i et slags brokk?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke innbilning, slutt å bland deg. Jeg har veldig sensitiv livmor, det har sikkert ikke du. "Koselig" liksom, som om vi leker det... Hvordan forklarer du da at jeg og andre (helt friske i hodet), kunne se at fosteret dultet så hardt at det viste på utsiden fra uke 14? Jeg kjente det som sagt hver dag fra uke 11, og det viste i uke 14. Tror du det var tarmene mine som tøyt ut i et slags brokk?

Kjære deg, det går bare ikke det du forteller! Les deg opp om foster i uke 11-14. Men Ja, det er jo bare koselig at man tror man føler barnet sitt!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjære deg, det går bare ikke det du forteller! Les deg opp om foster i uke 11-14. Men Ja, det er jo bare koselig at man tror man føler barnet sitt!

Kjære deg selv. Hadde du visst yrket mitt, hadde du rulla inn. 

Du får søke på Google om liv i uke 11 da, vøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...