Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Plutselig over natten har jeg fått hodepine. Har ikke lyst på ting jeg har vært hekta på lenge. Vondt i ryggen og svimmel. Anonymkode: 38db5...a0f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Kan det være hormoner etter fødselen? (Baby 5 mnd) Anonymkode: 38db5...a0f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Har googlet litt. Og lurer på om jeg kan være gravid. 😨😨😨😨😨😨😨😨 Katten har og plutselig blitt interessert i å ligge oppå meg igjen og puppene er ømme.... kjempe tørst er jeg blitt og Neeeei. Vi har 4 unger... 1 baby.. Hva tror dere? Får angst her. Hi... Anonymkode: 38db5...a0f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Forslag fra meg: hold deg unna google, og slutt å kjenne etter. Leter du etter symptomer finner du det garantert. Nå for tiden er det meste symptomer på graviditet. Vent noen dager og så ta en graviditetstest, evt gå til legen og be om å ta en blodprøve. Det er helt umulig, både for google og oss på dib, å vite hva dine symptomer kommer av. Anonymkode: 65f24...b4b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forslag fra meg: hold deg unna google, og slutt å kjenne etter. Leter du etter symptomer finner du det garantert. Nå for tiden er det meste symptomer på graviditet. Vent noen dager og så ta en graviditetstest, evt gå til legen og be om å ta en blodprøve. Det er helt umulig, både for google og oss på dib, å vite hva dine symptomer kommer av. Anonymkode: 65f24...b4b Takk for svar. For noen dager siden så låg jeg merke til hodepinen og svimmlingen, skjønner du. Har måtte ta smertestillende. Har tenkt at det er stress. Men så er det sånn at jeg temper hver dag og har de siste dagene hatt kjempe høy temperatur. Har bare hatt det når jeg har vært gravid. Har tenkt at det er pga kraftig eggløsning. Men nå i kveld begynte jeg å lure litt. Blir veldig redd. Har ingen å snakke med. Kan ikke si det til samboer... Hi Anonymkode: 38db5...a0f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 Du har "kjempehøy" temperatur og hodepine? Og graviditet er liksom den første muligheten? Kanskje kroppen din bare kjemper mot ett eller annet den ikke vil ha der da... Anonymkode: 3e452...d1f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #7 Skrevet 23. september 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har "kjempehøy" temperatur og hodepine? Og graviditet er liksom den første muligheten? Kanskje kroppen din bare kjemper mot ett eller annet den ikke vil ha der da... Anonymkode: 3e452...d1f Får virkelig håpe det! Jeg håpte på noen gode forslag fra dere på hva det var. Anonymkode: 38db5...a0f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #8 Skrevet 23. september 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får virkelig håpe det! Jeg håpte på noen gode forslag fra dere på hva det var. Anonymkode: 38db5...a0f Det er dessverre vanskelig, da hodepine og høy temp kan være ekstremt mye forskjellig. Hodepine dukker jo opp over alt. Anonymkode: 3e452...d1f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #9 Skrevet 23. september 2017 Når skal du ha mensen? Anonymkode: f9621...56e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #10 Skrevet 23. september 2017 Google influensa du 🖒 du har symptomene på d også nemlig. Anonymkode: 83042...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå