Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig over natten har jeg fått hodepine. Har ikke lyst på ting jeg har vært hekta på lenge. 

Vondt i ryggen og svimmel.

 

Anonymkode: 38db5...a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan  det være hormoner etter fødselen?

(Baby 5 mnd)

Anonymkode: 38db5...a0f

Skrevet

Har googlet litt.

Og lurer på om jeg kan være gravid. 😨😨😨😨😨😨😨😨

Katten har og plutselig blitt interessert i å ligge oppå meg igjen og puppene er ømme.... kjempe tørst er jeg blitt og

Neeeei. Vi har 4 unger... 1 baby..

Hva tror dere? Får angst her.

Hi...

Anonymkode: 38db5...a0f

Skrevet

Forslag fra meg: hold deg unna google, og slutt å kjenne etter. Leter du etter symptomer finner du det garantert. Nå for tiden er det meste symptomer på graviditet. Vent noen dager og så ta en graviditetstest, evt gå til legen og be om å ta en blodprøve. Det er helt umulig, både for google og oss på dib, å vite hva dine symptomer kommer av.

Anonymkode: 65f24...b4b

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forslag fra meg: hold deg unna google, og slutt å kjenne etter. Leter du etter symptomer finner du det garantert. Nå for tiden er det meste symptomer på graviditet. Vent noen dager og så ta en graviditetstest, evt gå til legen og be om å ta en blodprøve. Det er helt umulig, både for google og oss på dib, å vite hva dine symptomer kommer av.

Anonymkode: 65f24...b4b

Takk for svar.

For noen dager siden så låg jeg merke til hodepinen og svimmlingen, skjønner du. Har måtte ta smertestillende. Har tenkt at det er stress.

Men så er det sånn at jeg temper hver dag og har de siste dagene hatt kjempe høy temperatur. Har bare hatt det når jeg har vært gravid. Har tenkt at det er pga kraftig eggløsning.

Men nå i kveld begynte jeg å lure litt. Blir veldig redd. Har ingen å snakke med. Kan ikke si det til samboer... 

Hi

 

 

Anonymkode: 38db5...a0f

Skrevet

Du har "kjempehøy" temperatur og hodepine? Og graviditet er liksom den første muligheten? Kanskje kroppen din bare kjemper mot ett eller annet den ikke vil ha der da...

Anonymkode: 3e452...d1f

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har "kjempehøy" temperatur og hodepine? Og graviditet er liksom den første muligheten? Kanskje kroppen din bare kjemper mot ett eller annet den ikke vil ha der da...

Anonymkode: 3e452...d1f

Får virkelig håpe det!

Jeg håpte på noen gode forslag fra dere på hva det var. 

Anonymkode: 38db5...a0f

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får virkelig håpe det!

Jeg håpte på noen gode forslag fra dere på hva det var. 

Anonymkode: 38db5...a0f

Det er dessverre vanskelig, da hodepine og høy temp kan være ekstremt mye forskjellig. Hodepine dukker jo opp over alt. 

Anonymkode: 3e452...d1f

Skrevet

Når skal du ha mensen?

Anonymkode: f9621...56e

Skrevet

Google influensa du 🖒 du har symptomene på d også nemlig.

Anonymkode: 83042...581

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...