Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Han løper 3-4 ganger i uken. Jeg synes det er litt ekkelt at han bruker sine daglige sko til å løpe i! Han er så lite nøye på alt! Hadde du giddet bruke energi på det? Anonymkode: b5450...f81
sug lut Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Jøss, det er da virkelig hans sak - hans føtter, hans sko, hans fotsvette, hans innkjøp og valg.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Ekkelt? Anonymkode: 0d33d...cf3
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Så lenge skoene gir han den dempingen han trenger for å jogge så hadde ikke jeg brydd meg. Om skoene lukter få han til å sette dem på trappa, spray de med antibakterie/luktfjerner ol. Anonymkode: 29781...71b
amandine Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 Nei, vet du hva. Er det ekkelt, altså? Om han hadde gått med dem inne i huset hadde jeg nok reagert, men ute?
MerraSomGår Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 Ja, bevares! Det hadde han ikke fått lov til haha. Jeg hadde kjøpt noen hverdagssko til han, om han ikke klarte det selv. Det ekleste som finnes er sure føtter og svette sko. Treningstøy er treningstøy, ikke til bruk utenom. Min mann har ca like mange sko som meg; par, tre spasersko/sneakers, noen litt penere, noen i skinn, noen arbeidssko og et par joggesko. Man bruker virkelig ikke joggesko til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #7 Skrevet 23. september 2017 8 minutter siden, mirakela skrev: Ja, bevares! Det hadde han ikke fått lov til haha. Jeg hadde kjøpt noen hverdagssko til han, om han ikke klarte det selv. Det ekleste som finnes er sure føtter og svette sko. Treningstøy er treningstøy, ikke til bruk utenom. Min mann har ca like mange sko som meg; par, tre spasersko/sneakers, noen litt penere, noen i skinn, noen arbeidssko og et par joggesko. Man bruker virkelig ikke joggesko til vanlig. Jeg bruker bare joggesko. Løper i dem og bruker dem til vanlig 😱😱😱😱 Anonymkode: ef607...032
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #8 Skrevet 23. september 2017 Det gjør han som han vil. Men han har flere par sko enn meg, både jobb, fritid og ulike treningsformer, og jeg har aldri reagert på skovalgene hans. Han går i skjorte og dressbukse på jobb og i hverdagen, og bruker type ecco-sko til det. Han bruker kun joggesko til jogging, hagearbeid, tur i skogen og lignende. Og det er helt uproblematisk for meg om han bruker samme par til flere av de aktivitetene. Anonymkode: 31351...a8b
MerraSomGår Skrevet 23. september 2017 #9 Skrevet 23. september 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker bare joggesko. Løper i dem og bruker dem til vanlig 😱😱😱😱 Anonymkode: ef607...032 Æsj! 💩💩
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #10 Skrevet 23. september 2017 Hæ? Hva er problemet? Lukter de så er jo bare å vaske dem. Anonymkode: af3d2...c18
frk Nilsen Skrevet 23. september 2017 #11 Skrevet 23. september 2017 Haha! For en problemstilling! Er du mamman hans?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #12 Skrevet 23. september 2017 Ækkelt .... hadde ikke likt det nei..... Anonymkode: 9f926...f5a
*Miss Marple* Skrevet 23. september 2017 #13 Skrevet 23. september 2017 Jeg klarer faktisk ikke å tenke meg et scenario hvor jeg hadde engasjert meg i hans valg av sko til å trene i.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #14 Skrevet 23. september 2017 Jeg hadde kun brydd meg dersom skoene hans luktet vondt, for jeg blir fysisk dårlig av tåfislukt. Anonymkode: 8d36f...624
It's all about me Skrevet 23. september 2017 #15 Skrevet 23. september 2017 Hadde hatt mer problemer med at han bruker joggesko til hverdag, enn at han jogger i hverdagsskoene....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #16 Skrevet 23. september 2017 42 minutter siden, mirakela skrev: Æsj! 💩💩 Men hvorfor er det 💩 Bruker vel treningssokker når gan løper, blir vel ikke så svett på beina når han løper? Anonymkode: 478aa...04f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #17 Skrevet 23. september 2017 Jeg kan garantere at jeg ikke ville lagt merke til at han brukte de samme skoene. For en merkelig ting å legge seg opp i Anonymkode: 96732...7e6
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #18 Skrevet 23. september 2017 Haha. Nei, jeg hadde overhodet ikke brydd meg. Kjæresten min sine føtter lukter faen og helvete selv om han ikke har jogget i hele sitt liv, og han bruker heller ikke joggesko. Jeg jogger også i skoene jeg bruker til vanlig, de lukter ikke vondere av den grunn. De lukter faktisk verre om jeg bruker dem en normal dag ute med gåing, enn 30 min med jogging. Er du sånn renslighetsfreak? Beklager ordbruker men kom ikke på noe bedre. Hvis jeg sovner med en topp på, kan jeg fint bruke den toppen dagen etter også, men det kan jeg anta du syntes er fryktelig ekkelt? Eller? Anonymkode: 7c17e...ee2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #19 Skrevet 23. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg sovner med en topp på, kan jeg fint bruke den toppen dagen etter også, men det kan jeg anta du syntes er fryktelig ekkelt? Eller? Dert synes jeg er litt ekkelt, er ikke hi Anonymkode: 8b3e9...7fe
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #20 Skrevet 23. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Dert synes jeg er litt ekkelt, er ikke hi Anonymkode: 8b3e9...7fe Kan jeg spørre om hvorfor? Hvis jeg tar på meg en topp kl 10, går ut, kommer hjem på kvelden og tar den av. Da er den like fin til å brukes en dag til. Men om jeg tar på en topp kl 22 etter en dusj, sover med den, så kan den ikke brukes på nytt når jeg står opp? Jeg sover stort sett toppløs, men jeg slenger alltid på meg en singlet etter dusj og en sjelden gang kan jeg sovne med den på. Skammer meg ikke over å ha på samme singletten når jeg går ut døra neste dag. De færreste vasker klær etter 1 gangs bruk så sant de ikke har flekker eller lukter, så hva er eklere med å sove med en topp, enn å bruke den ute i aktivitet i 8-10 timer? Anonymkode: 7c17e...ee2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #21 Skrevet 23. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre om hvorfor? Hvis jeg tar på meg en topp kl 10, går ut, kommer hjem på kvelden og tar den av. Da er den like fin til å brukes en dag til. Men om jeg tar på en topp kl 22 etter en dusj, sover med den, så kan den ikke brukes på nytt når jeg står opp? Jeg sover stort sett toppløs, men jeg slenger alltid på meg en singlet etter dusj og en sjelden gang kan jeg sovne med den på. Skammer meg ikke over å ha på samme singletten når jeg går ut døra neste dag. De færreste vasker klær etter 1 gangs bruk så sant de ikke har flekker eller lukter, så hva er eklere med å sove med en topp, enn å bruke den ute i aktivitet i 8-10 timer? Anonymkode: 7c17e...ee2 Jeg bruker aldri en topp en dag til uansett Anonymkode: 8b3e9...7fe
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #22 Skrevet 23. september 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha. Nei, jeg hadde overhodet ikke brydd meg. Kjæresten min sine føtter lukter faen og helvete selv om han ikke har jogget i hele sitt liv, og han bruker heller ikke joggesko. Jeg jogger også i skoene jeg bruker til vanlig, de lukter ikke vondere av den grunn. De lukter faktisk verre om jeg bruker dem en normal dag ute med gåing, enn 30 min med jogging. Er du sånn renslighetsfreak? Beklager ordbruker men kom ikke på noe bedre. Hvis jeg sovner med en topp på, kan jeg fint bruke den toppen dagen etter også, men det kan jeg anta du syntes er fryktelig ekkelt? Eller? Anonymkode: 7c17e...ee2 Jeg er ikke hi men syns de to tingene du sammenligner er helt forskjellige ting. Men, kanskje jeg er spesiell som svetter på beina når jeg løper. Og det holder jo seg ikke bare i sokkene. Skoene blir jo svette også. Mens en topp jeg ligger i, svetter jeg ikke i, så den går fint an å bruke på dagen. Hjemme da. Ikke på jobb. Til det har jeg for formell jobb. Anonymkode: 48ade...6e5
Mamma_til_2 Skrevet 23. september 2017 #23 Skrevet 23. september 2017 Om min mann vill jogge i dress sko så gjør han det, jeg gidder ikke bruke energi på slikt. han dusjer 2 ganger om dagen, og vasker sko ofte siden han er mer sensitiv for fotlukt enn meg. Du får tilby deg og kjøpe ett par nye sko så han kan jogge i om det plager deg så mye.
prekæs Skrevet 23. september 2017 #24 Skrevet 23. september 2017 Han bør kanskje få seg noen flere par. Kjekt med noen å bytte med.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #25 Skrevet 23. september 2017 Ekkeltmed svettingen i sko og ikek greit i forhold til bena. jeg vilel forventet at han tok bedre vare på helsen sin. Ellers bruker ikke min mann joggesko på jobb, bare når han løper. Anonymkode: d40a2...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå