Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #1 Skrevet 23. september 2017 Han vil møtes for sex. Jeg liker å skrive med han å klarer ikke helt å la vær. Går det mer enn en uke skriver jeg til han. ikke møt han. Det er litt i mot hva jeg gjør og har gjort før. Tør ikke rett å slett. Men klarer ikke helt å slippe han. Skrev med han i går og har så lyst å skrive i dag og. Skjønner ikke hva jeg vil med han og hvorfor jeg ikke får han ut av hodet. Tips og råd? Anonymkode: c719a...25f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #2 Skrevet 23. september 2017 Virker som om det du egentlig ønsker er oppmerksomhet. Det kan du få av en mann som ønsker noe seriøst av deg. Denne mannen gjør det jo veldig klart for deg at han kun holder kontakt med deg fordi han ønsker å ha sex med deg, ikke fordi han ønsker å ha et forhold til deg. Du må finne ut hva DU ønsker deg i livet. Vil du ha en elsker som du møter kun for sex, ikke noe mer? I så fall er det jo bare å møte ham. Hvis du egentlig ønsker deg et fast forhold med en mann du kan dele livet med, da bør du kutte kontakten med denne mannen - fordi denne holder på fokuset ditt og da vil du trolig gå glipp av andre menn som er bedre for deg. Du må finne ut hva du vil, det kan vi ikke hjelpe deg med. Om du egentlig ønsker deg et fast forhold så bør du tydeligvis kutte all kontakt med denne fordi dere ikke ønsker det samme. Anonymkode: d6557...68e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #3 Skrevet 23. september 2017 Takker for konstruktivt og bra svar. Jeg tror nok du har rett. Liker nok den oppmerksomheten og litt det "ulovlige" pirrende på en måte, men er ikke der allikevel. Ønsker i utgangspunktet noe ordentlig med en snill, grei og skikkelig mann. Men har tilgode å møte han da. Burde egentlig ikke hatt mer kontakt siden vi ikke har samme intensjoner. Hvordan klare å la være? Anonymkode: c719a...25f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Har ikke skrevet til han i dag, men veldig lyst. Anonymkode: c719a...25f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan klare å la være? Anonymkode: c719a...25f Du må bare bestemme deg for hva som er viktigst for deg. Om du ikke bare vil ha sex med ham så slett ham, send ev. en melding om at du ikke tror dere er ute etter det samme og derfor kutter kontakten. Og så sletter du ham fra de mulighetene dere har for kontakt. Minn deg selv på hva du egentlig ønsker deg og hva som er viktigst for deg. Fortsetter du å søke en mann som ikke er riktig for deg så får du jo også resulteter deretter... bare du som kan bestemme deg for hva du vil. Anonymkode: d6557...68e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 Takk for svar. Fornuften sier at jeg bør gjøre det. Men så har jeg svake øyeblikk der jeg har skrevet til han. Vil ha noe annet enn dette og finner vel ikke det når jeg bruker energien min på dette. Anonymkode: c719a...25f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #7 Skrevet 23. september 2017 Finn deg en ny en å skrive med 😉 En som er ordentlig. Kan være spennende det også 😊❤ Anonymkode: 8e898...f74
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Finn deg en ny en å skrive med 😉 En som er ordentlig. Kan være spennende det også 😊❤ Anonymkode: 8e898...f74 Takk for svar. Klarte å la vær i går. 😊 Vil finne en annen (en ordentlig), men ikke så lett å finne. Vet ikke helt hvor? Har vært alene ganske så lenge nå. Anonymkode: c719a...25f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Klarte å la vær i går. 😊 Vil finne en annen (en ordentlig), men ikke så lett å finne. Vet ikke helt hvor? Har vært alene ganske så lenge nå. Anonymkode: c719a...25f Anonymkode: 8e898...f74
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 Takk takk. Den var fin. Anonymkode: c719a...25f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk takk. Den var fin. Anonymkode: c719a...25f Hehe ja 😉❤ Jeg lo godt da jeg så den, og tenkte tilbake. Vonde brudd, trodde jeg skulle dø! Men her sitter jeg da hehe. Med mann og 2 barn. Takk og lov at det ble brudd , eller så hadde jeg ikke møtt mannen min 😃 Jeg skjønner det er vanskelig , men det fins så utrolig mange gode mannfolk der ute som venter på deg! ❤🌼 Anonymkode: 8e898...f74
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #12 Skrevet 24. september 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe ja 😉❤ Jeg lo godt da jeg så den, og tenkte tilbake. Vonde brudd, trodde jeg skulle dø! Men her sitter jeg da hehe. Med mann og 2 barn. Takk og lov at det ble brudd , eller så hadde jeg ikke møtt mannen min 😃 Jeg skjønner det er vanskelig , men det fins så utrolig mange gode mannfolk der ute som venter på deg! ❤🌼 Anonymkode: 8e898...f74 Håper jeg som deg en dag ser den gode grunnen. 😘 Så godt å høre du har en snill og god mann + 2 barn. ❤️ Anonymkode: c719a...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå