Gå til innhold

Dere som har fått uføretrygd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra det på møte ble bestemt at dere skulle søke uføretrygd, til dere fikk klarsignal om å sende inn søknad?

Anonymkode: 4be94...af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble bestemt på møtet. Uføretrygden var innvilget etter 10dager. Jeg var ikke på aap og gikk rett til uføretrygd før maxdato på sykemeldingsperioden var slutt.

Anonymkode: 94570...6ad

Skrevet

Det ble bestemt på møte i august at jeg skulle skrive en ny egenevaluering av helsa mi og at jeg skulle få en ny attest fra fastlege og spesialist fordi de som lå i systemet begynte bli litt gamle 

Fastlegen sendte henvisning til sykehus og spesialist hvor jeg fikk time i slutten av september 

Både spesielt og fastlege sendte inn legeattest, og i midten av oktober ringte saksbehandler fra nav og sa at nå var alle papirer i orden så jeg kunne bare søke 

Jeg sendte søknaden og 4-5 dager senere var den godkkjent og uføretrygd var innvilget fra 1.november.

Dette var i fjor. 

Anonymkode: af0a5...b8d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det ble bestemt på møte i august at jeg skulle skrive en ny egenevaluering av helsa mi og at jeg skulle få en ny attest fra fastlege og spesialist fordi de som lå i systemet begynte bli litt gamle 

Fastlegen sendte henvisning til sykehus og spesialist hvor jeg fikk time i slutten av september 

Både spesielt og fastlege sendte inn legeattest, og i midten av oktober ringte saksbehandler fra nav og sa at nå var alle papirer i orden så jeg kunne bare søke 

Jeg sendte søknaden og 4-5 dager senere var den godkkjent og uføretrygd var innvilget fra 1.november.

Dette var i fjor. 

Jeg var på mitt femte år med aap. 

Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg ser på siden min på nav at alle skriv er mottatt. Jeg fikk beskjed om at saksbehandler skulle ta saken min opp på fellesmøte og så skulle jeg få beskjed om at ting var klart til innsending.

Jeg var usikker på om det var uker eller måneder det kunne dreie seg om før jeg ville kunne forvente tilbakemelding fra nav. Jeg er på overtid på aap.

Hi

Anonymkode: 4be94...af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...