Gå til innhold

Arnar og Mia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett dokumentaren WOW

Får helt vondt i magen over offentlig ubrukelighet. Tenk hva skattekronene våre går til å betale lønninger til. Kan ikke si annet en fy faen! 

Jeg bor ikke i Karasjok, eller Oppedal. 

Bor i en annen kommune. De snakker om jentegrupper, konflikter, episoder, foreldre som ikke spiller på lag. Det er samtaler med helsesøster 😳

Har vært mye snakk om manglende vedtak på vår skole også. De jobber, har tiltak, det er vanskelig for skolen. 

Å høre på de kommunalt ansatte i den dokumentaren er som å høre på skoleledelsen her hos oss. 

De stakkars barna, de stakkars foreldrene. 

Tenk om noe sånt skulle skjedd her hos oss, som mor tenker jeg på mitt barn. Tenk om noe sånt skulle skjedd her hos oss, og så skulle fine vesle jenta mi føle seg med ansvarlig for andre sitt selvmord, for å ikke ha tatt ansvar. Helt jævlig for alle i oppedal.

De må jo få sparken disse folkene, vekk med de. Vi som innbyggere må da kunne forvente mer? 

Anonymkode: 8d252...8dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ubrukelige rektoren i Karasjok ble isteden forfremmet til oppvekstsjef i kommunen 🙄

Mia kom fra Oppegård (ikke Oppedal)

Anonymkode: 8548e...765

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den ubrukelige rektoren i Karasjok ble isteden forfremmet til oppvekstsjef i kommunen 🙄

Mia kom fra Oppegård (ikke Oppedal)

Anonymkode: 8548e...765

Ja for DET var viktig å påpeke

Anonymkode: 0e4cb...def

Skrevet

Ja, så den i går.. Er rystet... begge kommunene var helt ubrukelige..

og rektoren i Karasjok... tenk at han bare fikk fortsette som rektor, og ble til slutt forfremmet.. 

tenk at alle henviser til skolen, som er helt ubrukelig..

Sånn er det i Norge, sånn er det med ubrukelige papirflyttere i stillinger.. Det stilles ikke krav. 

Og i et slikt samfunn skal barns våre vokse opp i.. Jeg er så livredd for at mine barn skal bli mobbet... 

Anonymkode: 36711...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...