Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Har en gutt i førsteklasse som skal ta førsteklassebilde til mandag. Trenger litt hjelp til å finne klær han kan ha på... noen som kan komme med litt tips eller konkrete eksempler? Anonymkode: 96fa0...230
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Rene hverdagsklær. Skjorte/genser, olabukse/bomullsbukse. Vaske håret kvelden før. Anonymkode: e3107...7ad
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Vanlige hverdagsklær... Anonymkode: e7920...ef5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Noe med ikke alt for mye striper og ruter på,da blir bilde ofte "litt mye"Tenke hvilke farger som passer han best. Anonymkode: 9bcfd...507
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 Klær som er tidløse og uten for mye mønster/dekor. Her har de hatt Emil-skjorte (skjorte uten krage) eller en fin genser. Har prøvd å ha på dem klær som de kler godt. De har pleid å ha mørkeblå bukser og mørkeblå sokker til (sånn at det ikke er noe som tar oppmerksomheten fra barnets ansikt). Håret må selvsagt styles og helst ikke være overgrodd 😄💇♂️ Anonymkode: fad26...b45
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #6 Skrevet 23. september 2017 Mine har alltid gått i vanlige klær. Jeg vil ha et bilde av hverdagen og ikke et pynta bilde. Så her har det vært striper, prikker og ikke minst lynet McQueen. Jeg koser meg når jeg ser disse bildene og tenker at "jepp, sånn var X da han gikk i 1. klasse". Anonymkode: e8885...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå