Gå til innhold

Hvordan gikk du ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en suksesshistorie? 

Anonymkode: 99499...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cardio-trening med intervaller tre-fire ganger i uken. 2 min på lav intensitet - 4 min på høy ca 5 ganger. i starten kan det være bedre å kjøre 2 min intenst og 4 lav og tilpasse gradvis. Dette brenner hvertfall noe helt ekstremt. Kostholdet bør ligge på rundt 1500 - 2000 kalorier som vanlig så vil du gå ned ganske fort.

Anonymkode: a99ce...448

Skrevet

Masse amming så rasa æ ned I vekt

Anonymkode: 60467...6eb

Skrevet

Ca 1600 kcal per dag, rask gange 8-12 km 4-7 ganger prr uke. 

Gått ned 56 kg. 3 år siden, holdt meg der, pluss/minus 3-4 kg. 4 måltider per dag, frokost, lunch, middag og kveldsmat. 2 frukt prr dag.

Anonymkode: d9f17...52f

Skrevet

Begynte å spise sunnere, trente 3-4 ganger i uken, koste meg om lørdagen. Tok av 30 kg på 1 år og har holdt vekten stabilt siden. 10 år siden👍

Anonymkode: 92b09...0cb

Skrevet

Begynte å jogge og trene styrke 4-6 gr pr uke. Spiste sunnere og mindre porsjoner. Når man trener regelmessig frister det lite og fråtse og spise usunt og ødelegge effekten av treningen. Gikk ned 30 kg på 9 mnd. Holdt vekten stabil 8 mnd etter nedgang. 

Anonymkode: a80b6...b1b

Skrevet

Lavkalori (1500 kcal) kombinert med grovkarbo, og litt trening (1-3 g i uka). Blodsukker-vennlig kosthold fjernet mye fett på magen!

Anonymkode: 52c54...0c3

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lavkalori (1500 kcal) kombinert med grovkarbo, og litt trening (1-3 g i uka). Blodsukker-vennlig kosthold fjernet mye fett på magen!

Anonymkode: 52c54...0c3

Hva er grovkarbo?

Anonymkode: 0d8f8...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...