Gå til innhold

Hvorfor tenner jeg på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann, hetrofil - 22 år. 

Jeg har alltid - så lenge jeg kan huske tent på aldersforskjell. Jeg har hatt mange fantasier om samspill mellom jenter jeg synes har vært pene og voksne personer. Aldersforskjellen her har gjerne vært opp mot 30-40 (!) år. Jeg er aldri aktiv i hendelsesforløpet i disse fantasiene.

Alderen til de jentene jeg har fantasert om har vært ca 16-20.

Til tross for at jeg har kjæreste, så tar jeg meg selv i å fortsette med dette.

Dette har alltid vært et sårt punkt for meg og jeg har lurt mye på hvorfor det er sånn. Jeg har vært hos psykolog, men aldri nevnt noe om dette til henne. Jeg har aldri blitt utsatt for overgrep eller lignende og har hatt en veldig støttende familie. Til tross for mange venner i barndommen har jeg alltid hatt dårlig selvtillit på fysikken min.

Jeg  lurer svært mye på hva dette egentlig kommer av.?

Jeg trodde lenge at dette skulle forsvinne etterhvert som jeg ble eldre. Det ser ikke ut til å gjøre det. Dette har vært noe jeg har vært svært skamfull over hele livet. Har det et navn? Bør jeg gjøre noe med det, som å oppsøke psykolog og snakke om det? Bør jeg skamme meg over det?

Anonymkode: d7f27...ae6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal roe deg helt ned. Det er helt sikkert noen her som kommer til å reagere negativt og hevde at du er pervers som voksen og tenner på barn helt ned i 16årsalder. 

Saken er den at vi kan tenne på mye rart og ikke minst fantasere om mye. Det er ingenting unormalt ved det du beskriver og vil heller påstå det er sunne fantasier som er helt innafor. Jeg regner med kjæresten din er på din alder og at du er glad i henne, tenner på henne og har sex med henne til tross for at du har fantasier som ikke angår henne.

Det finnes mennesker som tenner seksuelt på dyr, monstre, tær, ballonger og analprolaps. Det betyr ikke at man  aktivt kommer til å gjøre noe med det, foruten om å nettopp fantasere.

Jeg synes du skal slappe helt av og nye fantasiene dine. Og ha dem for deg selv. Det er ingenting usunt eller bekymringsfullt i det du skriver. Hadde det derimot vært mindre barn som tente deg ville saken vært en helt annen og du hadde hatt behov for terapi. La fantasi være fantasi du og kos deg.

Anonymkode: 83da2...cf7

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mann, hetrofil - 22 år. 

Jeg har alltid - så lenge jeg kan huske tent på aldersforskjell. Jeg har hatt mange fantasier om samspill mellom jenter jeg synes har vært pene og voksne personer. Aldersforskjellen her har gjerne vært opp mot 30-40 (!) år. Jeg er aldri aktiv i hendelsesforløpet i disse fantasiene.

Alderen til de jentene jeg har fantasert om har vært ca 16-20.

Til tross for at jeg har kjæreste, så tar jeg meg selv i å fortsette med dette.

Dette har alltid vært et sårt punkt for meg og jeg har lurt mye på hvorfor det er sånn. Jeg har vært hos psykolog, men aldri nevnt noe om dette til henne. Jeg har aldri blitt utsatt for overgrep eller lignende og har hatt en veldig støttende familie. Til tross for mange venner i barndommen har jeg alltid hatt dårlig selvtillit på fysikken min.

Jeg  lurer svært mye på hva dette egentlig kommer av.?

Jeg trodde lenge at dette skulle forsvinne etterhvert som jeg ble eldre. Det ser ikke ut til å gjøre det. Dette har vært noe jeg har vært svært skamfull over hele livet. Har det et navn? Bør jeg gjøre noe med det, som å oppsøke psykolog og snakke om det? Bør jeg skamme meg over det?

Anonymkode: d7f27...ae6

Hvorfor i alle dager skal du skamme deg over en fantasi? Det er jo ikk enoe galt med fantasien heller. Vet ikke om jeg forsto helt, om du tenner på to jenter med to aldersforskjell eller ser for deg en ung jente med en eldre mann.. Men forstår det sånn at du har ikke behov for selv å "være med"? samme det egentlig... Normalt uansett og jeg ser ikke problemet..

Er flere som syns min fantasi er tabu. Liker å bli "voldtatt". Mange som sier det er fordi jeg liker å bli dominert, eller liker at noen har så lyst på meg at de bare "må" ha meg.. men min fantasi er så grusom at om jeg hører om en voldtektshistorie som er ekte, så er det noe som tenner meg. Og jeg kan tenke åp dette igjen enere. Selv om jeg selvfølgelig syns syns på personen så liker jeg å tenke "skulle ønske det var meg" men samtidig VET jeg at jeg ikke hadde likt det om det faktisk hadde skjedd meg. Jeg er så heldig å ha en mann jeg kan være åpen med om dette så vi kan ha litt skuespill av og til. Noen ganger at han tar meg hardt/voldtar meg, noen ganger forsiktig mens jeg later som jeg er bevisstløs.. Har ikke tenkt å ta det opp med psykolog akkurat.. Alle fantasier er normale og OK så lenge det ikke er barn involvert. DA er det sykt og farlig og du bør skaffe hjelp.

Anonymkode: f2af4...1d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...