Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Ved minusgrader? Når snøen kommer? Har forelsket meg helt i disse skoene til toåringen 😍 Kan ikke vente med å ta de i bruk 🙈 https://www.epleskrinet.no/products/vintersko-cognac-tex-med-knytting-og-kant Anonymkode: b905b...1b5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Jeg bruker å ta de i bruk ved minusgrader. Den første snøen er ofte våt osv. Da er det greiere med cheroxer eller slikt. Anonymkode: 73db1...7e3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Rundt 0 grader. Er noen stakkars unger på småbarnsavd til min datter som går i vintersko nå. Blir opptil 15-17 grader på dagtid. Stakkars. Unødvendig. Anonymkode: eb4cf...1e7
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Når det er kaldt Jeg bruker vintersko når det er minusgrader og vel så det. Overgangssko kan fint brukes i minus de og, med ullsokk i.. Anonymkode: 27e59...f73
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 Når det blir kaldt, minusgrader og tørt. Et det vått brukes cherrox. De skoene der så upraktiske ut og himla dyre til å kunne brukes så lite. Anonymkode: af403...bf1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Ikke begynn med vintersko når det er ti plussgrader på dagtid. Det blir svett, varmt og klamt. Regner med at du heller ikke har begynt å gå med dine egne vintersko ennå? Hvis du bruker vintersko fra september, blir skoene dessuten utslitt før vinteren setter skikkelig i gang. Vent til det blir frost, men bruk cherrox e.l når det er vått. Selv om det står at de skoene er vanntette, blir de antakelig fryktelig stygge hvis du bruker dem når det er vått, sølete og leirete i barnehagen. Ville ikke brukt dem før bakken var hard av frost. Anonymkode: 79819...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå