Gå til innhold

Kunne dere vært sammen med en mann som barnet deres ikke liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke i denne situasjonen, men leste noe på Facebook og begynte å tenke litt på det. Syns det er et litt interessant tema. Så hva tenker dere? 😄

Anonymkode: 6fd2c...e80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke.

Mitt barns velvære, trygghet og barndom er viktigere enn enhver mann . 

Skrevet

Det kommer litt an på. Dersom han ikke var snill mot eller interessert i barnet mitt - klart nei. 

Dersom det var fordi barnet ville ha meg for seg selv og var sjalu, så hadde jeg sett det an. Det kan jo gå seg til. 

Skrevet

Om barnet mitt ikke hadde likt en person så hadde nok ikke jeg likt vedkommende heller.

Så nei, overhode ikke. Hans lykke er min lykke, vi er ett💙

Skrevet
1 minutt siden, Lommerusk skrev:

Det kommer litt an på. Dersom han ikke var snill mot eller interessert i barnet mitt - klart nei. 

Dersom det var fordi barnet ville ha meg for seg selv og var sjalu, så hadde jeg sett det an. Det kan jo gå seg til. 

Dette. Jeg ble mislikt av stebarn i deres oppvekst, som voksne ser de annerledes på meg, seg selv og situasjonen. 

De ville ikke ha meg der, jeg sto i veien for foreldrenes forhold, alt jeg gjorde var feil. De ser ikke på set slik nå. Vi har godt forhold nå. 

De backet hverandre og sin mor. 

Anonymkode: 27dc6...b43

Skrevet

Nei, barnet går alltid før en evt ny kjærste

Skrevet

Ja, men da ville jeg holdt mann og barn helt fra hverandre. Man MÅ ikke blande!

Skrevet

Det kommer veldig an på. Sist kjæreste jeg hadde, var jeg sammen med i litt over 1 år, vi møtte barna til hverandre 3-4 ganger på denne tiden. Jeg kom godt overens med hans datter, og hun hadde ikke noe vondt å si om meg. Men hun slo seg fullstendig vrang da de var alene, for hun skulle ha pappa for seg selv. Og det endte med brudd til slutt. Min tenåringsdatter er kritisk til de fleste, og syntes han var rar. Og det tok jeg jo ikke hensyn til. For han var jo alltid hyggelig mot henne, og hun mot han. Og nå er hun 17 år, og regner med at får jeg meg kjæreste nå, vil hun synes at han er rar. Og nå er jeg såpass oppegående, at behandler ikke han barna mine med respekt og bra, så går jeg jo.

Anonymkode: f3152...04d

Skrevet

Mange ganger er det jo ikke et valg man tar. Man er forelsket og skjønner kanskje ikke helt at andre/barna ikke ser på personen på samme måte. Men resultatet kan bli at barna trekker seg unna mamma/pappa. Jeg har sett det flere ganger og jeg har sett det vare helt inn i voksen alder for barna. Ikke slik at kjæresten er slem med barna. Bare at denne personen på en måte overtar noe av oppmerksomheten og betydningen som barna hadde for moren/faren før. De blir skviset litt ut på en måte. 

Derfor kommer ikke jeg til å ta den sjansen. Jeg regner ikke med å flytte sammen med noen med mindre barna er enige. Ikke før de flytter ut. Det er det vel ca 8 år til.

Anonymkode: 8001f...742

Skrevet

Jeg kommer ikke til å utsette barna mine for noen lappeteppefamilie, en evt kjæreste kommer ikke til å bli en del av deres liv så lenge de er barn.

Jeg ønsker ikke å bo i en dine/mine familie jeg heller, så lenge jeg har ansvar for hjemmeboende barn vil jeg heller bo alene.

Anonymkode: adf70...867

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kommer ikke til å utsette barna mine for noen lappeteppefamilie, en evt kjæreste kommer ikke til å bli en del av deres liv så lenge de er barn.

Jeg ønsker ikke å bo i en dine/mine familie jeg heller, så lenge jeg har ansvar for hjemmeboende barn vil jeg heller bo alene.

Her er stefar en stor ressurs for barnet så det er også mulig 👍 men nå var barnet mitt bare 2 år da vi ble sammen så for henne var det bare en berikelse med en ekstra voksen som viste omsorg og kjærlighet. Har du eldre barn så skjønner jeg du vil vente. Min er jo 13 år nå og ville nok ikke flyttet inn med en ny mann på dette tidspunktet. 

Anonymkode: 27e62...042

Skrevet (endret)

Selvfølgelig ikke. Ungene mine teller selvfølgelig mer enn hvilken som helst mann. Så å blande noen inn i deres liv som de ikke likte ville ikke være aktuelt, om du tenker "sammen med" som "leke at vi er en ordentlig familie og gjøre ting sammen".

Endret av sug lut
Skrevet

Nei. Det kunne jeg ikke.

Anonymkode: 3240a...57e

Skrevet

Det kommer ann på hvorfor barnet ikke liker han.Hvis det bare er pga at han ikke vil at mamma skal ha kjæreste så hadde jeg selvsagt fortsatt vært sammen med han.Barnet mitt skal ikke få bestemme om jeg skal ha kjæreste eller ikke. Men om han ikke var snill mot barnet så hadde jeg selvsagt avsluttet forholdet umiddelbart!

Anonymkode: 369f5...96f

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer ann på hvorfor barnet ikke liker han.Hvis det bare er pga at han ikke vil at mamma skal ha kjæreste så hadde jeg selvsagt fortsatt vært sammen med han.Barnet mitt skal ikke få bestemme om jeg skal ha kjæreste eller ikke. Men om han ikke var snill mot barnet så hadde jeg selvsagt avsluttet forholdet umiddelbart!

Man vet aldri hva som foregår i det skjulte ...

Anonymkode: f2a4a...e1a

Skrevet

Hadde ikke fortsatt forholdet... egotrippen er over da man får barn ... 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke fortsatt forholdet... egotrippen er over da man får barn ... 

Så hvis barnet vil at du skal være singel resten av livet så skal du følge det?? Latterlig!

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvis barnet vil at du skal være singel resten av livet så skal du følge det?? Latterlig!

Høres ut som du tror barnet ikke ønsker en fremmed mann inn i huset sitt av ondskap, det sier litt om hvordan du tenker. 

Det er et barns følelser det er snakk om, vanskelige følelser. Og du avfeier de mer at det er du som bestemmer..... 

Skrevet

Nei nei nei selvfølgelig ikke. Barna mine går foran alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...