Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Har så lyst ti å prøve noe nytt. Har du forslag? Ingen allergier eller kostrestriksjoner Anonymkode: 2535c...f2a
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Smuldrepai med vaniljeis er nam! Det skal jeg lage. http://www.detsoteliv.no/oppskrift/smuldrepai-med-epler-og-havregryn Anonymkode: 2e38c...7f6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 boller Anonymkode: 14979...540
sug lut Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Clafoutis, med de flotte plommene som er akkurat nå! https://www.epicurious.com/recipes/food/views/basic-clafoutis-51208430 Like enkelt som vafler eller omelett, men sykt godt og fin måte å bruke frukt på.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 Jeg øver meg på makroner, så det skal jeg lage. I helgen skal jeg prøve med hvis sjokolade og med lemon curd Anonymkode: 25f6c...54c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Her var ungene enstemmige da jeg spurte hva vi skulle lage til kos, det var brownies og is. Men det er ikke så revolusjonerende kanskje Det er jo tid for frukt da, jeg elsker blåbær smuldrepai, eplekake og ikke minst rabarbrapai. Alle tre er digg med en god vaniljeis til. Anonymkode: 265ff...050
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 Hvis jeg hadde hatt god tid i helga ville jeg bakt skolebrød. Eller eplekake. Denne er knallgod: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/eplebiter-med-vaniljekrem ellers anbefaler jeg å lete rundt på www.detsoteliv.no Der finner du garantert noe som frister. Anonymkode: d5c95...2a7
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #8 Skrevet 22. september 2017 5 timer siden, sug lut skrev: Clafoutis, med de flotte plommene som er akkurat nå! https://www.epicurious.com/recipes/food/views/basic-clafoutis-51208430 Like enkelt som vafler eller omelett, men sykt godt og fin måte å bruke frukt på. Tusen takk for gode tips, alle sammen! Jeg går nok for clafoutis med plommer, ja! Hadde glemt at jeg pleier å lage det på høsten. Foretrekker røren med mandelmel og amaretto, den er kjempegod☺️ Deilig når den serveres varm med en god vaniljeis. Anonymkode: 2535c...f2a
sug lut Skrevet 22. september 2017 #9 Skrevet 22. september 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for gode tips, alle sammen! Jeg går nok for clafoutis med plommer, ja! Hadde glemt at jeg pleier å lage det på høsten. Foretrekker røren med mandelmel og amaretto, den er kjempegod☺️ Deilig når den serveres varm med en god vaniljeis. Anonymkode: 2535c...f2a Oooooh, interessant - mandelmel og amaretto, jeg har aldri bakt med noe av det, deler du oppskriften?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #10 Skrevet 22. september 2017 22 minutter siden, sug lut skrev: Oooooh, interessant - mandelmel og amaretto, jeg har aldri bakt med noe av det, deler du oppskriften? http://www.marmiton.org/recettes/recette_clafoutis-amandine-aux-cerises_28898.aspx Den er på fransk, men enkel å forstå med min svært begrensede skolefransk (hjelper med bilder🙃). Har du ikke fransk skjønner du den nok uansett. Nydelig med kirsebær eller moreller, men også deilig med plommer. Anonymkode: 2535c...f2a
sug lut Skrevet 22. september 2017 #11 Skrevet 22. september 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: http://www.marmiton.org/recettes/recette_clafoutis-amandine-aux-cerises_28898.aspx Den er på fransk, men enkel å forstå med min svært begrensede skolefransk (hjelper med bilder🙃). Har du ikke fransk skjønner du den nok uansett. Nydelig med kirsebær eller moreller, men også deilig med plommer. Anonymkode: 2535c...f2a Alltid fint å lufte skolefransken og se at den faktisk funker - takk! Har plommer som må brukes så da blir det sånn denne gangen. Kan forøvrig tipse om å lage clafoutis med nektariner, det blir inmari godt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #12 Skrevet 22. september 2017 Jeg planlegger dette her. http://www.passionforbaking.com/blog/2016/06/30/manuela-diner-episode-5-manuelas-fudge-brownies/ Anonymkode: 14d1e...3b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå