Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Har fått en del midjefett som jeg skal prøve å kvitte meg med. Alle buksene mine gnisser på meg sår i midjen. Vil ha noen deilige, myke bukser med high waist som kan fungere som hold in på midjen og magen men som ikke må pakkes bort når jeg har gått ned 5-10 kg. Anonymkode: 5e551...666
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Molly fra gina Anonymkode: af30f...69f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Anbefaler også Molly fr Gina Tricot. Og i vår kjøpte jeg noen gode suuuper stretchy fra Vero Moda, men aner ikke hve de heter. Tror de hadde grønn, blå og "gammelrosa". Og så liker jeg Jegging Jane fra Cubus, men den er ikke like høy i livet. Cubus har også noen som skal være "high waist", men de har jeg ikke prøvd. Jeg er 1,75 og 74 kg, det meste sitter på magen. Har kjøpt M og L i de buksene. (L på VM) Anonymkode: ba0e2...21e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #4 Skrevet 23. september 2017 Se på siden til fashionnova. De har fantastiske bukser til damer med mye rumpe blant annet. Har bestilt selv og kjempe kvalitet! Anonymkode: 4ca3d...73a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2017 #5 Skrevet 23. september 2017 Only selger noen busker som heter Solid de er gode. Anonymkode: ed469...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå