Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #1 Skrevet 22. september 2017 Jeg er der nå. Jeg sitter faktisk FAST hjemme fordi jeg ikke har råd til å ta toget til byen. Mannen jobber i byen og handler og ordner, men jeg synes det er så ufattelig kjedelig! Har vært hjemme mye i det siste, og holder på å gå på veggen. Jeg bor midt på landet så er ingenting som skjer her, jeg pleier å ta meg av handling og ordning, men nå kan jeg ikke bruke penger på toget...ahhhhhhhh Anonymkode: 6b48b...fb1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #2 Skrevet 22. september 2017 Du må jo komme deg ut i nærmiljøet. Gå tur er gratis, og treffe folk er helt nødvendig når man går hjemme på den måten. Og en sjelden gang kan du vel ta deg råd til en togbillett? F.eks et par ganger i mnd. Ta får du ta hele dagen i byen så du får litt impulser. F.eks er biblioteket gratis, og de har en del arrangementer. Du bør kanskje omfavne nærmiljøet mer, finne ut hva som faktisk skjer der og gå på det, selv om det er type pensjonistcafé eller babyyoga. Anonymkode: 75ee8...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå