Gå til innhold

Hva synes dere om dette bildet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 Det er 50 * 70 str.

Er det ok å ha på stueveggen eller stygt?

20170922_001405.png

Anonymkode: 2178a...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig bilde,blir ikke enig med meg selv om det er kult eller stygt. 

Anonymkode: de1e7...7da

Skrevet

Ikke så veldig fan..

Men reagerer ikke om andre har det.

Anonymkode: 670c2...f55

Skrevet

Ikke fint. 

Anonymkode: a0697...8ff

Skrevet

Kommer an på hva du har i stua di forøvrig, vil jeg tro. Hadde ikke passet i min stue og er ikke min stil.

Skrevet

Jeg synes det var helt forferdelilg, ikke min smak eller stil i det hele tatt. Men det har vel neppe noe å si for deg?

Anonymkode: c0e2e...891

Skrevet

Veldig kult!!!

Anonymkode: 70c83...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...