Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Det er 50 * 70 str. Er det ok å ha på stueveggen eller stygt? Anonymkode: 2178a...156
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 Merkelig bilde,blir ikke enig med meg selv om det er kult eller stygt. Anonymkode: de1e7...7da
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #3 Skrevet 21. september 2017 Ikke så veldig fan.. Men reagerer ikke om andre har det. Anonymkode: 670c2...f55
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Ikke fint. Anonymkode: a0697...8ff
Salomine Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 Kommer an på hva du har i stua di forøvrig, vil jeg tro. Hadde ikke passet i min stue og er ikke min stil.
sug lut Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Kjempestilig! Hvor har du fått tak i det?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 22 minutter siden, sug lut skrev: Kjempestilig! Hvor har du fått tak i det? https://www.designbyodd.no/products/oslo1-gra-bakgrunn Jeg synes det er kult. Anonymkode: 4437a...d71
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #8 Skrevet 22. september 2017 Jeg synes det var helt forferdelilg, ikke min smak eller stil i det hele tatt. Men det har vel neppe noe å si for deg? Anonymkode: c0e2e...891
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #9 Skrevet 22. september 2017 Veldig kult!!! Anonymkode: 70c83...3c2
sug lut Skrevet 22. september 2017 #10 Skrevet 22. september 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.designbyodd.no/products/oslo1-gra-bakgrunn Jeg synes det er kult. Anonymkode: 4437a...d71 Stilig. Vet om et par tenåringer som gjerne ville hatt det på rommet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå