Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Jeg hadde en abort forige onsdag, sluttet å blø nå på mandag- tirsdag(5-6 dager). Har egentlig tatt det med ro hele uka, kun gått inn og ut av bilen, inn på butikken/ jobben og lignende. I dag var jeg litt mer fysisk aktiv, gikk opp bakken til hytta (en ganske krevende bakke, men ikke så lang, bruker kanskje 4-5 min på hele bakken, men ganske bratt.) Nå i ettermiddag kom det friskt blod igjen. Normalt eller?? Har ingen smerter. Har foreløpig ikke være mer enn at det kom på papiret når jeg tørket meg etter toalettbesøk. Jeg var 13 uker på vei om det har noe å si, men fosteret hadde vært dødt i noen uker. Anonymkode: 00fcb...23f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 Jeg mistet halvveis, eller ble satt igang, baby levde.. blødde 1 måned etterpå, masse, men beveget mye på meg.. på slutten skal blødningen ta seg opp, altså bli sterkere ei uke eller noen dager.. Anonymkode: 24de1...cc7
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 Synes bare det e så rart at det er friskt blod, for det Har det ikke vært siden de første dagene. Hvorfor ble du satt i gang halvveis hvis baby levde? Anonymkode: 00fcb...23f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Synes bare det e så rart at det er friskt blod, for det Har det ikke vært siden de første dagene. Hvorfor ble du satt i gang halvveis hvis baby levde? Anonymkode: 00fcb...23f Den skjønte ikke jeg heller. Anonymkode: 14672...9b5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 Jeg hadde en VANVITTIG mens etter SA. Det rant kontinuerlig friskt blod. Fylte et nattbind på 40 min. Det sto på i tre dager. Helt normalt sa legen. Tror ikke det er noen fasit etter slikt. Men kroppen er i ubalanse da kan mye skje. Anonymkode: 4674a...757
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Ikke unormalt at det kommer litt etter et opphold. Der spiren var festet blir det et lite sår som gror, og når skorpen løsner kan det godt komme litt blod igjen. Har mistet 5 ganger og var slik med meg alle gangene, første gang spurte jeg legen og fikk det svaret jeg skrev her. Så lenge det ikke er mye og du hverken har smerter eller feber er det ikke noe å bekymre seg over. Stor klem til deg og dine, det er vondt og miste Anonymkode: b6fc9...861
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke unormalt at det kommer litt etter et opphold. Der spiren var festet blir det et lite sår som gror, og når skorpen løsner kan det godt komme litt blod igjen. Har mistet 5 ganger og var slik med meg alle gangene, første gang spurte jeg legen og fikk det svaret jeg skrev her. Så lenge det ikke er mye og du hverken har smerter eller feber er det ikke noe å bekymre seg over. Stor klem til deg og dine, det er vondt og miste Anonymkode: b6fc9...861 Takk Ok. Var litt bekymret her, og i tvil om jeg skulle kontakte lege eller ikke. Men da høres det ut som det er normalt. Har mistet før, men kan ikke huske hvordan det var da. HI Anonymkode: 00fcb...23f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #8 Skrevet 22. september 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Synes bare det e så rart at det er friskt blod, for det Har det ikke vært siden de første dagene. Hvorfor ble du satt i gang halvveis hvis baby levde? Anonymkode: 00fcb...23f Fordi legene ikke ville hjelpe meg videre.. vannet kom aldri tilbake i løpet av 4 dager, og da mente legene at baby ville bli så skadet av dette at det uansett var fare for at det kom til å dø ved fødsel, fordi fødselen uansett måtte sjekk i uke 26-28.. I tillegg var det visst så stor fare for at jeg kom til å utvikle en infeksjon som kunne føre til at jeg døde i følge legene.. Legene her til lands har veldig lite peiling når det kommer til slike situasjoner, så jeg ble nærmest tvingt til å utføre abort.. Sliter fortsatt med det den dag i dag, og kommer aldri til å tilgi meg selv, men alle rundt meg var så redde for meg og legene også at jeg til slutt ble gal. Finnes mange mirakelhistorier å se på, men hos meg var det aldri prat på at det skulle bli noe slikt, da legene hverken hadde tid eller plass til meg på sykehuset. Anonymkode: 24de1...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå