Gå til innhold

Spm ang hormonspiral...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å miste mensen på spiral etter over ett år på den?

Spør fordi jeg har hatt ganske regelmessig mens siden jeg satt den inn.. Mannen kommenterte her en dag når skal du ha mensen, du har vært et hormontroll siste ukene... Så tenkte jeg over at det faktisk er et par uker siden sist.. Har også vært en del kvalm siste uka..  Har tenkt det er stress osv (har en stressende jobb).. Men mannen begynte å bekymre seg litt over mulig graviditet... 

Kan det være mulig liksom🙈 er det mange som opplever å bli gravid på hormonspiral??  

Anonymkode: 46db0...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test då vell

Anonymkode: a7c43...d07

Skrevet

Er jo mange som tar hormonspiral for å ikke få mensen. Da jeg hadde hormonspiral hadde jeg uregelmessig spotting de 3 første månedene og vanlig mensen de neste 7 månedene før blødningene forsvant. Er mulig å forsatt ha spotting/mensen som at mensen skal forsvinne når man har hormonspiral. Er alt fra kvinne til kvinne

Skrevet

Det varierer veldig, du bør ta en test. Er du gravid må du selvsagt fjerne spiralen så fort som mulig.. 

Anonymkode: 420e0...dd9

Skrevet

Testa positivt i dag gitt.. Så får ringe lege på mandag for fjerning av spiral..  

Anonymkode: 46db0...03b

Skrevet

Fikk du positiv test med spiral? Jeg går selv og er litt småbekymra her, men tør ikke teste..

Anonymkode: 91e91...95b

Skrevet

Omg, kødder du?? Jeg skal også kjøpe test i dag for mistenker graviditet tross spiral....vil IKKE ha mer barn, men tar ikke abort heller...

Anonymkode: cee18...315

Skrevet

Fikk positiv test og har spiral ja 🙈 

Anonymkode: 46db0...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...