Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Herrefred for et pikebarn. Voks opp jente. Å omtale andre som fiasko og si at det er korrupt, det blir for dumt! https://www.seher.no/kjendis/avslorer-bloggdrama---han-er-en-fiasko/68716060 Anonymkode: 5cd50...23a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 Her viser hun sitt sanne jeg. Heldigvis sier hun at hun legger ned bloggen, etter å ha levd av å selge ungenes identitet på nett i seks år. Endelig kan ungene få fred! Anonymkode: e5e66...2fb
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #3 Skrevet 22. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her viser hun sitt sanne jeg. Heldigvis sier hun at hun legger ned bloggen, etter å ha levd av å selge ungenes identitet på nett i seks år. Endelig kan ungene få fred! Anonymkode: e5e66...2fb Det er nok bare for å få klikk. Om en uke er det på igjen. Hva ellers skal jenta drive med? Anonymkode: d91f1...e71
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #4 Skrevet 22. september 2017 Uff, det er så patetisk måten hun oppfører seg på. Og hun må da forstå at selv om hun har mange klikk, mange liker å se på katastrofer, så betyr jo ikke det at folk liker bloggen. Og stemmer på den. Kanskje endelig de stakkars ungene slipper mer av dette nå, det hadde jo vært deilig for dem. Men de må vel ha penger, og hun kan vel ikke noe annet? Anonymkode: e0998...74f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 HUN og Jan er mobbere!!!!!! Jeg har aldri før skrevet noe som helst negativt om henne... Men mobbere fortjener IKKE stillhehet. Anonymkode: 3de8f...4ce
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Stakkars lille rike pikebarn. Hun er psykisk syk og trenger hjelp. Anonymkode: 6dd12...54d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 "Hun er en mobber", så ser man denne tråden liksom. "Hun er psykisk syk og trenger hjelp", "stakkars lille rike pikebarn", "hun kan vel ikke noe annet", og at hun "viser sitt sanne jeg". Hallo? Kast steinen litt hardere, i det lille glasshuset ditt! Jeg leser ikke bloggen engang, driter i det, men man bør kanskje ha litt selvinnsikt når man skal mobb..eh..kritisere andre. Anonymkode: 98009...b3c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #8 Skrevet 22. september 2017 Jeg får vondt av henne. Leser ikke bloggen, så har kun sett henne i media og lest her. Ut fra det kan jeg bare konkludere med at denne jenta har hatt et tøft liv og blitt kastet ut i voksenlivet alt for tidlig. Hun har forsøkt å kompensere for følelsene med å få barn, være blogger og nye kjærester. Hun har garantert et utrolig dårlig selvbilde og er svært usikker. Hun har det vondt, og venter på at noen skal hjelpe henne uten at hun ser det selv. Det er lite konstruktivt å mobbe og/eller kritisere henne. Hun har aldri fått tid til å modnes og leve et normalt liv, så det er heller ikke å forvente at hun er mentalt voksen selv om hun har barn. Jeg håper virkelig noen ser henne og gir henne hjelp før hun skader seg selv og barna ytterligere med denne utleveringen. Anonymkode: a0685...d3d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #9 Skrevet 22. september 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er nok bare for å få klikk. Om en uke er det på igjen. Hva ellers skal jenta drive med? Anonymkode: d91f1...e71 Hun kan leve lenge på det hun allerede har tjent, men det blir nok en tøff omstilling ja. Anonymkode: a8ecf...7e1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #10 Skrevet 22. september 2017 Jeg siterer fra bloggen hennes: "Takk gud for at jeg er et bedre menneske enn deg som sitter å hater på nett. Takk for at jeg er bedre, og kan vise barna mine hva som er rett og galt. .... Min oppgave er å lære dem å fortsette å være veloppdratt og snille med andre mennesker, både kjente og ukjente." Så presterer Anna og Jan og snakke så mye dritt om Espen Hilton. Glede seg over at han ikke vant. Kalle han en fiasko.. MOBBING og DOBBELTMORAL!!!!!!! Anonymkode: 3de8f...4ce
Mamsemums Skrevet 22. september 2017 #11 Skrevet 22. september 2017 (endret) Hvorfor bryr dere dere om denne bloggen? Ironien her er jo at dere som misliker bloggen leser den oftere enn de som liker den. Dermed flere klikk. Endret 22. september 2017 av Mamsemums
Mia_73 Skrevet 22. september 2017 #12 Skrevet 22. september 2017 7 minutter siden, Mamsemums skrev: Hvorfor bryr dere dere om denne bloggen? Ironien her er jo at dere som misliker bloggen leser den oftere enn de som liker den. Dermed flere klikk. Nettopp.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #13 Skrevet 22. september 2017 30 minutter siden, Mamsemums skrev: Hvorfor bryr dere dere om denne bloggen? Ironien her er jo at dere som misliker bloggen leser den oftere enn de som liker den. Dermed flere klikk. Jeg leser ikke blogger. Men umulig å ikke få med seg en god del om bloggerne og bloggene deres likevel. Det jeg bryr meg om er dårlige rollebilder i media, slik som henne. Når det i tillegg er uskyldige barn involvert som må lide pga dette så reagerer man jo. Kan ikke fatte at det er lov å holde på slik og utlevere barna? Både i bhg og på skoler hører vi om og om igjen hvor viktig det er å vise nettvett og ikke dele for mye av barna. Men det er greit så lenge man tjener penger på det eller? Anonymkode: e0998...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå