Gå til innhold

Babyklister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet noe om dette funker? Og om det kan ha noen bivirkninger? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det? Skal du klistre opp babyen din?

Anonymkode: a9b19...699

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det? Skal du klistre opp babyen din?

Anonymkode: a9b19...699

Ja, tenkte det. Whatever works. 

Skrevet

Utifra det har forstått er det ikke noe bevis for at dette virker, men er heller ikke skadelig på noen som helst måte så hvis du har råd og lyst er det ikke noe i veien for å prøve. 

Vi fikk tilbud om dette i går da vi var hos klinikken vi skal til med IVF hos, men vi kommer ikke til å bruke det siden jeg personlig ikke har noen tro på det.

Skrevet

Jeg fikk det anbefalt når jeg hadde icsi i Danmark, av legen på Maigaard. Er visst veldig vanlig å bruke dette i Danmark. Brukte dette sammen med en haug andre medikamenter, og ble gravid begge gangene jeg brukte det (hadde hatt 5 negative forsøk før dette). Men umulig å vite om det hadde noe virkning eller ikke. Bestilte fra dansk nettbutikk. Ingen bivirkninger som jeg merket noe av, og legen sa det var helt ufarlig, så jeg tenker at det skader i alle fall ikke å prøve. Lykke til :-)

Anonymkode: 6c54f...01c

Skrevet

Jeg har brukt babyklister på to av fem forsøk. En gang ble jeg gravid med, denne gangen vet jeg ikke resultatet enda. Har blitt gravid en gang uten også. 

Kjenner mest på det at alle monner drar og at det for ikke gjort det verre liksom😜 Dessuten skal man ikke kimse av placeboeffekten👍🏼

Skrevet

Takk for svar, alle sammen :) Hvis det ikke er noen bivirkninger, er det verd et forsøk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...