Gå til innhold

I morgen skal jeg på date 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettdating... Jeg har vært "ute av drift" i mange år da jeg har vært i forhold. En venninne overtalte meg til å lage en profil på en datingside.

Nå har jeg snakket litt med en som er 5 år yngre enn meg, jeg er 45, og i morgen skal vi møtes. Han er veldig kjekk, og han legger ikke skjul på at han vil være ærlig dersom det føles feil, greit nok. Han har møtt noen, men er skuffet fordi de har brukt gamle bilder i profilen. Jeg har ikke det, kun et fra i sommer. 

Men at det går an å bli så nervøs da ? Noen tips til daten ? Vi skal kun drikke kaffe..  Hva er no no å snakke om osv...?

Anonymkode: 533c2...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuffet pga mange bilder?

Anonymkode: eedaa...3d2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skuffet pga mange bilder?

Å herregud GAMLE Hehe

Han virker veldig overfladisk 

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å herregud GAMLE Hehe

Han virker veldig overfladisk 

Ja mulig han er det... Det finner jeg fort ut tror jeg..

Anonymkode: 533c2...2b7

Skrevet

Jeg begynte med nettdating, og traff en eneste mann. Det var klaff 😊Men oh lord jeg var nervøs. Det rådet jeg hadde trengt da var: bare møt opp, vær deg selv! Liker han deg ikke eller er missfornøyd med likhet mellom bilde/virkelighet så er han vel ikke verdt å kaste bort tiden sin på? 

For øvrig, han virker litt sånn "jeg vet akkurat hva jeg vil ha, og får jeg det ikke er det ikke bra nok!". Men kanskje dere liker hverandre masse:-)

Anonymkode: 6a5b6...78e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...