Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #1 Skrevet 21. september 2017 Så svindlerjegerne på tv3 i går og kjenner jeg bare koker over innvendig. Kan lese om han som driver med billettsvindel her: https://www.p4.no/nyheter/tjener-millioner-pa-billettsvindel/artikkel/711263/ Jeg blir sint på han som svindler og på det faktum at politiet ikke har ressurser til å gjøre noe med saken. Denne personen er alt dømt i Norge for svindel, men har stukket fra soningen skulle ønske han ble tatt og måtte sone i et fengsel i Spania midt på sommeren uten aircondition. Vi har selv nettopp anmeldt en svindel-sak, noen har brukt mitt barns kort på internett og handlet for 7500. Dette er mest sannsynlig noen h*n kjenner for vanligvis står det ikke mer enn 200-300 på den kontoen, men h*n ble konfirmert og hadde mer penger der noe vi mistenker at svindleren viste om. Om saken blir henlagt av politiet så kan det jo ødelegge både for mitt barn og den som svindlet. Mitt barn sliter nå med å stole på folk rundt seg, er redd for å bli lurt, er mistenksom mot alle, så h*n trenger å få vite hvem som har gjort dette. Får politiet tak i den som har gjort dette så er det jo mulig at denne personen kan komme på rett kjøl. Jeg har alt snakket med PayPal hvor svindelen er foregått og de har et navn på en konto som har brukt det kortet og det var ikke mitt barn sitt navn. Den kontoen er nå sperret og de sa at de kunne gi det navnet til politiet om de tok kontakt. Jeg kjenner jeg blir bare så utrolig sint på slike jævla egoistiske svindlere som kun tenker på seg selv og ikke på de som blir rammet. Anonymkode: d43c9...e0e
Himmel og hav Skrevet 21. september 2017 #2 Skrevet 21. september 2017 Svindlere er siste sort! Vi ble utsatt for noe av det samme her. Sønnen min, som er utviklingshemmet, hadde en konto som det sakte men sikkert ble tappet penger av. Han handler ikke på nettet, så det var lett å se. Det var flere ulike "firmaer" som tok ut små beløp med noen dagers mellomrom. Da det gikk greit, så økte de til et større beløp og flere ganger om dagen. Heldigvis oppdaget vi det, sperret kortet og fikk pengene refundert av banken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå