Gå til innhold

Når man er på visning i et hus...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og man ser at 5 stk har skrevet seg på lista. Vil det si at alle som skrev seg på lista kommer til å gi bud?

Dette er første gangen vi kommer til å gi bud, og jeg er så forelsket i huset, men tenker på de andre som skrev seg opp.

Anonymkode: ed47b...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det betyr ikke nødvendigvis det. Men det betyr at de er interessert, og vil vite hvis/ når det kommer inn bud.

Skrevet
2 minutter siden, Lessismore skrev:

Nei, det betyr ikke nødvendigvis det. Men det betyr at de er interessert, og vil vite hvis/ når det kommer inn bud.

OK, takk for svar :) Jeg har sååå lyst på dette huset, og håper virkelig at det ikke kommer inn bud, noe som er lite sannsynlig men det er lov å håpe.🙈

Skrevet

Vi har skrevet oss på mange lister uten å gi bud. Betyr kun at vi er interessert i å bli holdt informert. 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OK, takk for svar :) Jeg har sååå lyst på dette huset, og håper virkelig at det ikke kommer inn bud, noe som er lite sannsynlig men det er lov å håpe.🙈

Spennende å kjøpe hus. 

Ha en god plan for hvordan du skal legge inn bud. Planlegg litt. Tiden kan også ha noe å si - kke gi for god tid. Husk å aldri røpe for megler hvor høyt du er villig til å gå. Hold kortene tett til brystet, og ikke bli for ivrig. 

Lykke til! 😃

Skrevet
1 minutt siden, Lessismore skrev:

Spennende å kjøpe hus. 

Ha en god plan for hvordan du skal legge inn bud. Planlegg litt. Tiden kan også ha noe å si - kke gi for god tid. Husk å aldri røpe for megler hvor høyt du er villig til å gå. Hold kortene tett til brystet, og ikke bli for ivrig. 

Lykke til! 😃

Dette ☝🏻 Og sett deg en øvre grense på forhånd som dere ikke går over. Det kan være vanskelig i kampens hete 😉 

Lykke til!

Anonymkode: 938ec...cdb

Skrevet
5 minutter siden, Lessismore skrev:

Spennende å kjøpe hus. 

Lykke til! 😃

Ja, spennende som bare det. Vi har bestemt oss for hvor mye vi kan gi og det er det, ikke over. Går det over vår grense så er det ikke ment for oss.

Takk!

Skrevet

Då jeg skulle selge. Var det 17 som skrev seg på listen. Kom ikke et eneste bud 😥😥

Anonymkode: c216b...c49

Skrevet

Lykke til :) Noe så spennende :) Heldige som har muligheten til å kjøpe dere et hus, altså! :D

Anonymkode: a9597...78c

Skrevet

Ofte folk som skal selge selv i området som vil vite hvordan interessen er, hva som kommer inn av bud, er det flere som byr osv.. Da jeg kjøpte leilighet var det 15 som skrev seg opp på liste, og jeg var i budkrig med 5 andre. Måtte planlegge strategisk for at JEG skulle få legge inn budet på 2.7 som var høyeste jeg kunne gå da. heldigvis var det ingen som gikk over det.

Da jeg skulle selge igjen var det 4 som skrev seg opp, men bare 1 som kom med bud. Jeg kom med motbud, og så ga de seg til slutt..

Da vi kjøpte hus etter dette salget var det 3 som skrev seg opp og alle 3 ga bud. Vi vant heldigvis for det var ingen andre hus i området som var stort nok :) så har vært heldige. Men har virkelig prøvd å planlegge under budgiving også.. Og lurt å ikke vise megler hvor høyt en er villig til å gå. Dette huset lå først ute til 6.9, da fikk de bud på 6.1 men avslo. Da det ble lagt ut igjen for 6.3 sa vi at vi hadde ikke mer enn 6 millog vill eikke gå over da det var litt som måtte gjøres. Det kom inn bud på 5.8, 5.9, 6.1... plutselig var vi i budkrig. kunne gitt 6.3 men valgte å ta sjansen på å by 6.150 i håp om at ingen andre gikk opp til 6.3. endte med at vi fikk det for 6.150 så sykt fornøyd med det.. vanskelig å tenke midt i budrunden og med bud som går ut på kort tid osv.. men er veldig spennende og!

Lykke til!

Anonymkode: cbe4a...57d

Skrevet

Åhhh! Det var en som ga bud imorges og det over prisantydning. Istad ga vi bud over dem og nå er det stille. 🙏🙏🙏 Jeg håper ingen gir bud over meg, for da må vi gi oss.😫. 

Hi

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åhhh! Det var en som ga bud imorges og det over prisantydning. Istad ga vi bud over dem og nå er det stille. 🙏🙏🙏 Jeg håper ingen gir bud over meg, for da må vi gi oss.😫. 

Hi

Lykke til

Anonymkode: c216b...c49

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Oioi! Hold oss oppdatert. Spennende! 🤞

Skrevet

Det ble ikke vårt 😥😥

hi

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ble ikke vårt 😥😥

hi

Det var dumt. Vet akkurat hvordan du har det. Lykke til i jakten på ny bolig - plutselig har dere den! 🙂

Skrevet
3 minutter siden, Lessismore skrev:

Det var dumt. Vet akkurat hvordan du har det. Lykke til i jakten på ny bolig - plutselig har dere den! 🙂

Jeg skjønner ikke. Vi ga bud til 12.30 og istad så kom det nytt bud med 80.000 over oss med frist kl.12.00.. Men uansett, er lei meg som bare det men er bare sånn det er. 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...