Gå til innhold

Trives best når mannen ikke er hjemme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre kommet dit at jeg har det best når mannen ikke er hjemme/ er med på det barna og jeg gjør. Etter mange år hvor han ikke har giddet å stille opp på ting jeg ønsket å ha han med på (familieselskap på min side feks), så synes jeg det nå er best at han ikke er der. 

Samme gjelder hjemme med barna eller om vi er på tur. Mannen er veldig streng og hakker på både barna og meg for ting jeg anser som bagateller. Han får noia av den minste småkrangling i bilen, og det gjør selvsagt stemningen mye verre enn om jeg ignorerer krangelen evt tuller den bort slik at de får annet å tenke på. 

Jeg nyter når mannen er bortreist eller borte om kvelden. Da slipper jeg evig mas om rydding, klaging på ungene, mas om sex osv osv. 

Andre som har det på samme måte? Evt kommet dere ut av negative tanker? 

Anonymkode: df6f3...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn som deg. Innimellom har vi det fint, men den småhakkingen hele tiden er fryktelig slitsom. Jeg har vurdert skilsmisse pga dette. Føler ofte at vi hadde hatt det mye finere uten han. Mye bedre stemning. Har ingen råd, men hiver meg på tråden din og ser om noen andre kan komme med noen.. 

Anonymkode: f589a...b96

Skrevet

Jeg er alene nå siden mannen jobber aften etterfulgt av treningsøkt . For å være helt ærlig så nyter jeg det 😊 Vi har ikke hatt sex på 12 dager, føler ikke jeg savner det heller. 

Er inne i en periodevis dårlig periode nå. Noen dager er bra mens andre dager fantaserer jeg om å bryte opp. Han skal oppsøke fvk etter tips fra meg.

Anonymkode: 9a9af...fd8

Skrevet

Vi har vært på fvk, men det går bare tilbake i gamle spor😔 Ungene synes han er kjip og sier selv at de synes det er godt når han ikke er hjemme.. og det er jo litt leit. Jeg sier ingenting til dem om at jeg synes dette selv..

Skrevet

Vi har vært på fvk, men det går bare tilbake i gamle spor😔 Ungene synes han er kjip og sier selv at de synes det er godt når han ikke er hjemme.. og det er jo litt leit. Jeg sier ingenting til dem om at jeg synes dette selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...