Gå til innhold

Sukkerspinn maskin i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt og stas eller pes og gris? 

Anonymkode: ff5b0...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt og stas for barna, pes og slit for de gamle 😅

så får du veie opp eller ned i mente hva som betyr mest for dere. 

Lykke til!

Anonymkode: 7eae8...5c3

Skrevet

Glemte gris!😅

Skrevet

Vi hadde det. Var stor stas for barna!

Anonymkode: 432a1...ac7

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde det. Var stor stas for barna!

Det vil jeg tro! Men tok det veldig lang tid å lage? Ser at man må fylle sukker på for hver porsjon. Kan man lage små porsjoner? 

Skrevet

Ja en teskje per sukkerspinn, men det er se store. Sånn små vet jeg ikke.

Anonymkode: 622a7...230

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Morsomt og stas for barna, pes og slit for de gamle 😅

så får du veie opp eller ned i mente hva som betyr mest for dere. 

Lykke til!

I barnebursdag er det vel kidsa. Da tror jeg vi går for det! 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vil jeg tro! Men tok det veldig lang tid å lage? Ser at man må fylle sukker på for hver porsjon. Kan man lage små porsjoner? 

Ja, vi hadde vel litt små porsjoner. Så fikk de til gjengjeld flere omganger :) Gikk fint!!

Skrevet

Ungene synes det er kjempegøy, vi lagde ganske små, men de var like fornøyd.

Jeg hadde farget sukker på forhånd da, så de fikk rosa og blått sukkerspinn, veldig stas.

Anonymkode: 0c476...ffd

Skrevet

Vi har en liten sukkerspinn maskin, den tar jeg ikke frem i barnebursdager. Det blir mye styr og lite sukkerspinn syns jeg. Ungene lager når de har noen venner på besøk og skjønner selv hvorfor vi ikke har den i bursdagee.

Anonymkode: 9b63c...651

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har en liten sukkerspinn maskin, den tar jeg ikke frem i barnebursdager. Det blir mye styr og lite sukkerspinn syns jeg. Ungene lager når de har noen venner på besøk og skjønner selv hvorfor vi ikke har den i bursdagee.

Anonymkode: 9b63c...651

Ser litt styrete ut, ja. Men det kommer bare ti barn, så jeg tenker vi prøver. 😊

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ungene synes det er kjempegøy, vi lagde ganske små, men de var like fornøyd.

Jeg hadde farget sukker på forhånd da, så de fikk rosa og blått sukkerspinn, veldig stas.

Anonymkode: 0c476...ffd

Det var lurt, takk for tips! 

• 3 måneder senere...
Skrevet

De små og billige sukkerspinnmaskinene er ikke gode nok til bursdager o.l. da de er for trege. (har prøvd stor og proff maskin, via utleie (www.holstutleie.no) som vi hadde i en bursdag forleden dag. De tok det mindre enn et halvt minutt å lage stor sukkerspinn på. I forhold til en billigvariant vi kjøpte på Clas Ohlson. Den brukte vi ca. 5 min på å lage en som ikke var i nærheten av en slik fra proffmaskin. Leie prisen var ikke så avskrekkende heller med tanke på hvor mange unger som fikk og ble kjempe glade ^ - ^

Anbefales å ha litt konditorfarge i sukkeret og blande med en gaffel om du vil ha andre farger. Fungerer meget bra! Og er du litt kreativ så hiver du i flere farger og drar litt i sukkerspinnet så ser de ut som blomster eller en sol. Kjempe moro! (da tar de litt lengre tid) men ungene elsket å se på så gikk veldig bra alt i alt. :strix:

Skrevet

Vi kjøpte en billig, og som du sa tok det laaang tid. Men ungene var bare 5 år, og fornøyd med en liten porsjon, så da var de suksess likevel ;)

Skrevet
1 time siden, SaraAndersen skrev:

De små og billige sukkerspinnmaskinene er ikke gode nok til bursdager o.l. da de er for trege. (har prøvd stor og proff maskin, via utleie (www.holstutleie.no) som vi hadde i en bursdag forleden dag. De tok det mindre enn et halvt minutt å lage stor sukkerspinn på. I forhold til en billigvariant vi kjøpte på Clas Ohlson. Den brukte vi ca. 5 min på å lage en som ikke var i nærheten av en slik fra proffmaskin. Leie prisen var ikke så avskrekkende heller med tanke på hvor mange unger som fikk og ble kjempe glade ^ - ^

Anbefales å ha litt konditorfarge i sukkeret og blande med en gaffel om du vil ha andre farger. Fungerer meget bra! Og er du litt kreativ så hiver du i flere farger og drar litt i sukkerspinnet så ser de ut som blomster eller en sol. Kjempe moro! (da tar de litt lengre tid) men ungene elsket å se på så gikk veldig bra alt i alt. :strix:

Hvor mye kostet det å leie?

Anonymkode: ff968...c84

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Hvor mye kostet det å leie?

Anonymkode: ff968...c84

Ca. 1000 for en helg. Dette er den typen maskin som finnes i sirkus og tivoli. Tror den het Floss boss. Ser ut som de ikke har den til leie akkurat nå. Kanskje den er på reparasjon? Er kun i Vest-Agder og Rogaland området de er basert. Kanskje du har en utleie plass nærmere deg? ^ - ^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...