Gå til innhold

Bare Elske en person

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en godt voksen mann som ble skilt for 14

år siden. Hun fant en annen, siden hun ikke elsket meg ikke lengre! Vi er gode venner, og deler omsorg for 2 flotte tenåringer. 

Problenet mitt er at jeg ikke klarer å slutte å ha dype følelser for min eks, jeg har prøvd alt ifra å være borte med kontakt i lange perioder, til å treffe andre personer til å et forhold til! 

Jeg klarer bare ikke å skru av følelsene for henne :(

er det slik at noen personer kun kan elske 1 person i livet sitt?

A

Anonymkode: d38a9...6e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg. At vi kan elske en person store deler av llivet! Bor du i nærheten av henne kanskje? Slik at du ser henne hver dag? eller ofte? 

Anonymkode: b7d5c...a6f

Skrevet

Selvfølgelig. Og husk!
Selv om dere er "skilt", så er dere fortsatt gift. Så ikke så rart at du har følelser for henne.

Anonymkode: 25ee9...59e

Skrevet

Takk for svar :) jeg ser henne ikke hver dag, så det er ikke slikt "påfyll" da må jeg akseptere dette, og leve ensom resten av livet? Kjenner det er en litt  Ubehagelig tanke :( kunne så inderlig ønske det var mulig å skru av følelser :(

Skrevet

Jeg tror nok også jeg dessverre er som du... 5 år siden det ble slutt med barnefar... og jeg klarer ikke falle for noen andre... 

Det verste er at han er ikke drømmemannen min en gang... Han har absolutt store mangler og feil og egentlig en person som det ikke går an å være i et forhold til... 

Men jeg har vel funnet ut at jeg dessverre er alt for monogam.. jeg elsker bare en og det er han..

Anonymkode: ab486...c69

Skrevet

Ja, jeg forelsket meg på barneskolen og er nå gift på 9 året med samme person. Aldri elsket noen andre.

Anonymkode: 76539...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...