Gå til innhold

Hvordan er Bugaboo buffalo på vinter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Trøndelag, så kan være litt surt her om vinteren. Lurer litt på om den oppleves lun og god, og om man får plass til voksi pose i den? Eller er det bare Bugaboo sine egne poser som funker? 

Anonymkode: 688d0...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil dele? Er jo så mange som har den!

Anonymkode: 688d0...3d6

Skrevet

Jeg har vinterpose i dypvognen i alle fall. Ikke voksi, men tilsvarende. Syns den er lun og fin 😊

Anonymkode: d4e55...fe0

Skrevet

Du trenger absolutt ikke bugaboo sine vognposer. Voksi passer fint

Anonymkode: d5f90...df6

Gjest Marge Simpson
Skrevet

Synes vogna er helt super:) Synes den er lun og god! Brukt voksi i min

Skrevet

Synes voksi posen et best. Bugaboo posen går ikke høyt nok opp. Vognen er ikke like lun som Brio vognen jeg har, men god nok (bor i Stavanger med mye regn og vind).

Anonymkode: 72fd0...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...