Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Bor i Trøndelag, så kan være litt surt her om vinteren. Lurer litt på om den oppleves lun og god, og om man får plass til voksi pose i den? Eller er det bare Bugaboo sine egne poser som funker? Anonymkode: 688d0...3d6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Ingen som vil dele? Er jo så mange som har den! Anonymkode: 688d0...3d6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Jeg har vinterpose i dypvognen i alle fall. Ikke voksi, men tilsvarende. Syns den er lun og fin 😊 Anonymkode: d4e55...fe0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Du trenger absolutt ikke bugaboo sine vognposer. Voksi passer fint Anonymkode: d5f90...df6
Gjest Marge Simpson Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Synes vogna er helt super:) Synes den er lun og god! Brukt voksi i min
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Synes voksi posen et best. Bugaboo posen går ikke høyt nok opp. Vognen er ikke like lun som Brio vognen jeg har, men god nok (bor i Stavanger med mye regn og vind). Anonymkode: 72fd0...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå