Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Hva blir billigst: 300ML sjampo for 113 kroner, eller noe fra matbutikken? Har tørt hår, trenger endel pleie for ikke å se ut som et troll. Vet om en GOD sjampo som selges for 113 kr for 300ml. Men blir det veldig dyrt sammenlignet med annet? Anonymkode: d380e...a45
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Du må jo regne pris for samme volum, og gjøre et overslag på hvor mye du kommer til å bruke på den ene vs andre. Anonymkode: 509b2...75d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må jo regne pris for samme volum, og gjøre et overslag på hvor mye du kommer til å bruke på den ene vs andre. Anonymkode: 509b2...75d Ja, det er det jeg lurer på dah... er ikke i butikken nå, tenkte kanskje noen hadde noe for hånden Anonymkode: d380e...a45
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Jeg hadde gått for frisør shampoo. Du trenger liten mengde shampoo med frisør-shampoo kontra butikk-shampoo. Anonymkode: 3b687...0fc
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Det kommer jo an på hvilken butikkshampo, de kan jo fåes jo i flere prisklasser, fra en 10'er og oppover. Anonymkode: 4eb20...035
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde gått for frisør shampoo. Du trenger liten mengde shampoo med frisør-shampoo kontra butikk-shampoo. Anonymkode: 3b687...0fc Ikke jeg Bruker samma mengden uansett. Vasker 2 ganger. Bruker vel en hel håndfull sjampo hver gang.. uavhengig av merke. Anonymkode: d380e...a45
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke jeg Bruker samma mengden uansett. Vasker 2 ganger. Bruker vel en hel håndfull sjampo hver gang.. uavhengig av merke. Anonymkode: d380e...a45 Vasker to ganger med sjampo? En håndfull hver gang? Har du veldig langt og tykt hår eller bare liker du å sløse? Anonymkode: 51c2b...f59
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #8 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vasker to ganger med sjampo? En håndfull hver gang? Har du veldig langt og tykt hår eller bare liker du å sløse? Anonymkode: 51c2b...f59 Jeg har veldig tykt hår. Visste du ikke at man skal vaske to ganger? Håret er ikke rent før sjampoen skummer skikkelig. http://www.kk.no/livstil/derfor-bor-du-vaske-haret-to-ganger-68149350 Anonymkode: d380e...a45
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva blir billigst: 300ML sjampo for 113 kroner, eller noe fra matbutikken? Har tørt hår, trenger endel pleie for ikke å se ut som et troll. Vet om en GOD sjampo som selges for 113 kr for 300ml. Men blir det veldig dyrt sammenlignet med annet? Anonymkode: d380e...a45 Er billigere på butikken, men ikke bedre for håpet ditt. Hvilken shampoo er det du vil kjøpe? Har du sjekket flere nettbutikker? Anonymkode: 41c46...e0a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er billigere på butikken, men ikke bedre for håpet ditt. Hvilken shampoo er det du vil kjøpe? Har du sjekket flere nettbutikker? Anonymkode: 41c46...e0a Eller håret Anonymkode: 41c46...e0a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #11 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vasker to ganger med sjampo? En håndfull hver gang? Har du veldig langt og tykt hår eller bare liker du å sløse? Anonymkode: 51c2b...f59 Med det forbruket, og med økonomi hvor du må snu på krona, så er det vel ikke tvil om at du bør velge billig butikkshampo Anonymkode: 4eb20...035
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #12 Skrevet 20. september 2017 Rusta selger 750 ml Bed Head shampoo/ balsam til 149 kr. Den røde funker fjell på mitt tørre hår! Anonymkode: 41a02...387
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #13 Skrevet 20. september 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har veldig tykt hår. Visste du ikke at man skal vaske to ganger? Håret er ikke rent før sjampoen skummer skikkelig. http://www.kk.no/livstil/derfor-bor-du-vaske-haret-to-ganger-68149350 Anonymkode: d380e...a45 Holder å vaske det en gang. Vasker du hendene to ganger etter du har vært på do? Selvfølgelig blir håret rent etter en gang. Anonymkode: 51c2b...f59
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #14 Skrevet 20. september 2017 Holder å vaske én gang. Men jeg ville valgt butikkshampo, det som funker fjell for mitt tørre hår er å sove med olivenolje (ja, sånn man får på matbutikken) og vaske ut på morgenen. Gjør dette en gang hver 14.dag og det funker som bare det! Du burde også prøve å vaske håret så sjeldent som mulig. Når du har tørt hår er det tullete å vaske håret hver dag eller annenhver dag Anonymkode: ec4b6...4cc
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #15 Skrevet 20. september 2017 Europris har frisør sjampo til rimelig pris 👍 Anonymkode: 962ff...714
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #16 Skrevet 21. september 2017 Hvis det med å snu på krona er midlertidig ville jeg gått for first price, tror det er rundt i 10kr for 200ml. Om jeg har dårlig råd, så er det ikke håret som blir prioritert! Anonymkode: d93c2...a82
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #17 Skrevet 21. september 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde gått for frisør shampoo. Du trenger liten mengde shampoo med frisør-shampoo kontra butikk-shampoo. Anonymkode: 3b687...0fc Det overrasker meg at voksne folk fremdeles tror at frisørsjampo som en regel er bedre enn butikksjampo. Når man betaler så mye for en sjampo så betaler man for FØLELSEN av å ha en god sjampo, ikke nødvendigvis kvalitet. http://www.vg.no/forbruker/billigsjampoen-best-i-test/a/23278710/ http://www.tv2.no/a/3913741/ http://m.side2.no/skjønnhet/7-ting-du-br-vite-om-shampoo/8469842.html Anonymkode: 55f24...6ef
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #18 Skrevet 21. september 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har veldig tykt hår. Visste du ikke at man skal vaske to ganger? Håret er ikke rent før sjampoen skummer skikkelig. http://www.kk.no/livstil/derfor-bor-du-vaske-haret-to-ganger-68149350 Anonymkode: d380e...a45 Om shampoen ikke skummer skikkelig så må håret være veldig skittent. Håret blir også veldig tørt dersom man alltid skl vaske 2 ganger. Det sliter på håret. Jeg har også veldig tykt hår. Innimellom smører jeg olje i håret og surrer håret inn i en håndduk. Sover med det over natta og vasker det ut på morgenen. Da får håret en skikkelig boost av fuktighet. Utover det vasker jeg med Sunsilk og Joico. Mikser litt på hva jeg bruker. Anonymkode: 39deb...41f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #19 Skrevet 21. september 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Er billigere på butikken, men ikke bedre for håpet ditt. Hvilken shampoo er det du vil kjøpe? Har du sjekket flere nettbutikker? Anonymkode: 41c46...e0a Nei, var det jeg tenkte.. jeg får KVISER i hodet (les: allergiutslett) av endel butikksjampo. Derfor jeg ikke har så mye erfaring med å bruke det. Men en av de beste balsamene er en til 20 kr synes jeg. Så billig kan være bra. Har ikke sjekket flere nettbutikker.... tips til noen? Sjekka blivakker. 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Med det forbruket, og med økonomi hvor du må snu på krona, så er det vel ikke tvil om at du bør velge billig butikkshampo Anonymkode: 4eb20...035 Hvorfor det? Hvis det koster 60 kr for 200ml og er elendig i tillegg... 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Rusta selger 750 ml Bed Head shampoo/ balsam til 149 kr. Den røde funker fjell på mitt tørre hår! Anonymkode: 41a02...387 Har prøvd den grønne, den var den desidert dårligste sjampoen jeg noensinne har brukt. Dessuten bleker den håret Prøvde den på 4-åringen og hun fikk hvitgrønt hår, stakkars. Ikke prøvd den røde, men du skjønner kanskje at jeg er skeptisk Har balsam, bruker KMS. 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Holder å vaske det en gang. Vasker du hendene to ganger etter du har vært på do? Selvfølgelig blir håret rent etter en gang. Anonymkode: 51c2b...f59 Ja, selvsagt. Hva begrunner du påstanden med at det holder å vaske én gang, med? 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Holder å vaske én gang. Men jeg ville valgt butikkshampo, det som funker fjell for mitt tørre hår er å sove med olivenolje (ja, sånn man får på matbutikken) og vaske ut på morgenen. Gjør dette en gang hver 14.dag og det funker som bare det! Du burde også prøve å vaske håret så sjeldent som mulig. Når du har tørt hår er det tullete å vaske håret hver dag eller annenhver dag Anonymkode: ec4b6...4cc Hmm... høres ikke deilig ut for puta, da, med fettflekker? Jeg pleier å kure håret (Redken gullfarget synes jeg funker bra), eller ha "leave in balsam" i det, aldri prøvd olivenolje.. men det var vel kjekk kunnskap å tilegne seg 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Europris har frisør sjampo til rimelig pris 👍 Anonymkode: 962ff...714 Åh.. og den er supergod for tykt, tørt hår som sårt trenger pleie? Hadde jo vært fint:) 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis det med å snu på krona er midlertidig ville jeg gått for first price, tror det er rundt i 10kr for 200ml. Om jeg har dårlig råd, så er det ikke håret som blir prioritert! Anonymkode: d93c2...a82 Men gir den tørt hår? Jeg mener, jeg spiser heller brødskiver til middag 1 uke enn å ødelegge håret enda mer. 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det overrasker meg at voksne folk fremdeles tror at frisørsjampo som en regel er bedre enn butikksjampo. Når man betaler så mye for en sjampo så betaler man for FØLELSEN av å ha en god sjampo, ikke nødvendigvis kvalitet. http://www.vg.no/forbruker/billigsjampoen-best-i-test/a/23278710/ http://www.tv2.no/a/3913741/ http://m.side2.no/skjønnhet/7-ting-du-br-vite-om-shampoo/8469842.html Anonymkode: 55f24...6ef Så det er bare FØLELSEN av å kunne gre håret og se at det er sunt? Jammen selg meg følelsen, da! 1 time siden, Anonym bruker skrev: Om shampoen ikke skummer skikkelig så må håret være veldig skittent. Håret blir også veldig tørt dersom man alltid skl vaske 2 ganger. Det sliter på håret. Jeg har også veldig tykt hår. Innimellom smører jeg olje i håret og surrer håret inn i en håndduk. Sover med det over natta og vasker det ut på morgenen. Da får håret en skikkelig boost av fuktighet. Utover det vasker jeg med Sunsilk og Joico. Mikser litt på hva jeg bruker. Anonymkode: 39deb...41f Nei, det må det ikke Mange bruker endel dritt i håret også, som kremer, sprayer, alt mulig som må skylles bort. Og da holder det ikke med én gang. Og nei, det sliter ikke på håret... Skal man la være å gre håret med enn én gang i uka også, da? Det sliter så fælt på håret? Bedre med floker i nakken liksom? Sunsilk er elendig på mitt hår. Virkelig. Samme med garnier. Bruker til vanlig KMS og Redken, men de er ikke de billigste man får tak i (dog ok pris?) Anonymkode: d380e...a45
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #20 Skrevet 21. september 2017 First price shampo er faktisk en veldig god shampo som fjerner all dritt fra håret. Jeg får ikke tørt hår av å bruke den, men det er jo veldig individuelt. Mange shampoer inneholder silikon og sånt som ikke er bra for hodebunn eller hår. Skal sies at jeg bruker aldri hårprodukter, grer stort sett håret med fingrene, vasker det sjelden og etter 'no poo' metoden. Håret er rent, friskt, sunt, krøllete og fint. Anonymkode: ead92...0fc
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #21 Skrevet 21. september 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Om shampoen ikke skummer skikkelig så må håret være veldig skittent. Håret blir også veldig tørt dersom man alltid skl vaske 2 ganger. Det sliter på håret. Jeg har også veldig tykt hår. Innimellom smører jeg olje i håret og surrer håret inn i en håndduk. Sover med det over natta og vasker det ut på morgenen. Da får håret en skikkelig boost av fuktighet. Utover det vasker jeg med Sunsilk og Joico. Mikser litt på hva jeg bruker. Anonymkode: 39deb...41f Hva slags olje bruker du? Anonymkode: 4eb20...035
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #22 Skrevet 21. september 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det? Hvis det koster 60 kr for 200ml og er elendig i tillegg... Må du kjøpe en elendig en da, og du vel må vel heller ikke kjøpe en til 60 kroner? Anonymkode: 4eb20...035
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #23 Skrevet 21. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Må du kjøpe en elendig en da, og du vel må vel heller ikke kjøpe en til 60 kroner? Anonymkode: 4eb20...035 Nei, det er derfor jeg lurer på om noen vet pris og kvalitet Anonymkode: d380e...a45
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #24 Skrevet 21. september 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, var det jeg tenkte.. jeg får KVISER i hodet (les: allergiutslett) av endel butikksjampo. Derfor jeg ikke har så mye erfaring med å bruke det. Men en av de beste balsamene er en til 20 kr synes jeg. Så billig kan være bra. Har ikke sjekket flere nettbutikker.... tips til noen? Sjekka blivakker. Hvorfor det? Hvis det koster 60 kr for 200ml og er elendig i tillegg... Har prøvd den grønne, den var den desidert dårligste sjampoen jeg noensinne har brukt. Dessuten bleker den håret Prøvde den på 4-åringen og hun fikk hvitgrønt hår, stakkars. Ikke prøvd den røde, men du skjønner kanskje at jeg er skeptisk Har balsam, bruker KMS. Ja, selvsagt. Hva begrunner du påstanden med at det holder å vaske én gang, med? Hmm... høres ikke deilig ut for puta, da, med fettflekker? Jeg pleier å kure håret (Redken gullfarget synes jeg funker bra), eller ha "leave in balsam" i det, aldri prøvd olivenolje.. men det var vel kjekk kunnskap å tilegne seg Åh.. og den er supergod for tykt, tørt hår som sårt trenger pleie? Hadde jo vært fint:) Men gir den tørt hår? Jeg mener, jeg spiser heller brødskiver til middag 1 uke enn å ødelegge håret enda mer. Så det er bare FØLELSEN av å kunne gre håret og se at det er sunt? Jammen selg meg følelsen, da! Nei, det må det ikke Mange bruker endel dritt i håret også, som kremer, sprayer, alt mulig som må skylles bort. Og da holder det ikke med én gang. Og nei, det sliter ikke på håret... Skal man la være å gre håret med enn én gang i uka også, da? Det sliter så fælt på håret? Bedre med floker i nakken liksom? Sunsilk er elendig på mitt hår. Virkelig. Samme med garnier. Bruker til vanlig KMS og Redken, men de er ikke de billigste man får tak i (dog ok pris?) Anonymkode: d380e...a45 Himmel for en klaging. Hvorfor kjøper du ikke bare den gode shampoen, det er jo det du vil Anonymkode: 4eb20...035
Anonym bruker Skrevet 21. september 2017 #25 Skrevet 21. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Himmel for en klaging. Hvorfor kjøper du ikke bare den gode shampoen, det er jo det du vil Anonymkode: 4eb20...035 Nei, jeg vil ikke det. Hadde jeg villet det, hadde jeg kjøpt den allerede! Anonymkode: d380e...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå