Gå til innhold

Bergans Myrull ulljakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den? Isåfall; er det god og varm?

Anonymkode: 158ac...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte min på senvinteren i år, så har ikke brukt den på kaldeste vinteren. Grei nok jakke, men ikke varm nok om det blåser.

Ble fort nupper på den da, også trekker den til seg mye hår og lo/støv

Anonymkode: 3869e...2b0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har den? Isåfall; er det god og varm?

Bortkasta penger, ville kjøpt en varmere jakke, elsker Bergans sine dunjakker jeg :-)

Anonymkode: 2c144...951

Skrevet

Jeg elsker myrullkåpene mine, og bruker dem daglig minst halve året. Den er ikke varm nok alene på kaldeste vinteren, og er som annie over her påpeker ikke vindtett, men her i Oslo-området duger den oftere enn ikke. Jeg har en av gammel type og en av ny type, og rent utseendemessig er den nye glattere og finere i stoffet (altså ikke pga slitasje, men pga hvordan stoffet er vevd), men varme- og komfortmessig stiller de likt.

Skrevet

Takk for svar. Tenkte til bruk nå og fram til vinteren.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bortkasta penger, ville kjøpt en varmere jakke, elsker Bergans sine dunjakker jeg :-)

Anonymkode: 2c144...951

Jeg har Bergans dunparkas. 

Skrevet
4 timer siden, Slaskepott skrev:

Jeg elsker myrullkåpene mine, og bruker dem daglig minst halve året. Den er ikke varm nok alene på kaldeste vinteren, og er som annie over her påpeker ikke vindtett, men her i Oslo-området duger den oftere enn ikke. Jeg har en av gammel type og en av ny type, og rent utseendemessig er den nye glattere og finere i stoffet (altså ikke pga slitasje, men pga hvordan stoffet er vevd), men varme- og komfortmessig stiller de likt.

Jeg tenkte til bruk nå på høsten. Men, syns det blåser her i Oslo hele tiden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...