Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104726199 Anonymkode: 39fca...574
vimsa3 Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 SĂ„ ut som veldig bra plassutnyttelse! SĂ„ romslig i forhold til kvm. Men utrolig lite lagringsplass og ganske dyrt men fint da
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Synes den var veldig fin, og god utnyttelse av plass. Jeg savner fortsatt vÄres nye flotte bolig pÄ 75m2, med 3 soverom, men sÄ smart planlÞsning, at alt fÞltes stort og luftig ut. NÄ bor vi pÄ 120 m2, men ikke like smart planlÞsning, og eldre bolig. Jeg synes den var billig, men jeg kjenner ikke til omrÄde da. Anonymkode: eecf2...709
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Veldig lita stue og smÄ soverom.  Dette er jo virkelig ikke noe problem, men har man en bolig med 4 soverom, sÄ kan det jo tenkes at man bor 5 stk der. Da bÞr det vÊre plass til dem ogsÄ. 5 stk i den stua blir trangt. Og det er ikke mye plass til lek osv pÄ soveromma. Alt gÄr jo. Men jeg ville ikke kjÞpt noe sÄ trangt med mine tre barn. Da mÄtte det ihvertfall vÊrt mulighet Ä bygge ut kjelleren til oppholdsrom. Anonymkode: 7c0ce...6ed
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Jeg synes det var for liten plass. Mine barn begynner bli stÞrre, fra 8 til 16 Är, og det hadde blitt trangt Ä bo sÄnn altsÄ. Soverommene var smÄ til Ä ha venner pÄ besÞk, og det er heller ikke noen ekstra stue til Ä ha besÞk pÄ. Regner med at ungene ville vÊrt lite hjemme da og heller vÊrt hos venner med bedre plass.... Prisen er jo som den er, omrÄdene rundt Jessheim er fremdeles i vekst sÄ det er nok en god investering. Anonymkode: b8cd2...27f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 At folk mener det er for liten plass overgÄr min fatteevne. Vi har et mye mindre hus men fÞler pÄ ingen mÄte at vi har lite plass. Synes huset var finfint, og billig med tanke pÄ stÞrrelsen. Anonymkode: cfbe1...e33
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 Takk til alle for deres synspunkterđ vi er to voksne, ingen barn. Har vĂŠrt pĂ„ leting etter hus i ett Ă„r, og er det like fint som pĂ„ bildene, tror jeg vi kommer til Ă„ slĂ„ til. StĂžrrelse er ingen betydning, ett hjem er hjemđ Anonymkode: 39fca...574
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #8 Skrevet 20. september 2017 Synes det var kjempe fint. Kunne lett bodd der med mine 3 barn. Anonymkode: a57f3...401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ