Gå til innhold

bra dokumentar om mobbing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over en bra dokumentar om mobbing der de blant annet snakker med foreldrene til ett barn på 12 år som tok selvmord pga hun ble mobbet.Hvis noen å ønsker å se den så kan se den gratis her: https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/MDDP11001117/19-09-2017  Historien om Mia begynner ca 15.39 ut i filmen,jeg gråt masse til denne tragiske historien :( 

Anonymkode: 1dc6c...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går på NRK1 nå også.

Anonymkode: a71bf...d17

Skrevet

Jeg så den, jeg har selv vokst opp med grov fysisk og psykisk mobbing , trist å se at man aldri får bukt med dette problemet i skolene.. det har vel gjerne blitt bedre på skolene, men langt fra bra nok.. 

Anonymkode: 6b15f...56b

Skrevet

Kan ikke forstå at rektor fikk jobb som oppvekstsjef. Ansvarsfraskrivelse over en lav sko.

Anonymkode: a6037...30f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke forstå at rektor fikk jobb som oppvekstsjef. Ansvarsfraskrivelse over en lav sko.

Reagerte også på dette. Han belønnes med en en ny jobb, selv om han var ubrukelig i stillingen sin som rektor. Han burde fått sparken istedet og aldri jobbet med saker som har med barn å gjøre. Han virket jo helt fjern hele fyren

Anonymkode: 6b15f...56b

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det kan ikke jeg heller skjønne! Han burde heller få sparken for elendig jobb enn forfremmelse!

Anonymkode: 1dc6c...bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...