Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Skal ta fagprøven i morgon til fredag. I morgon skal jeg skrive pleieplan/dagsplan. Har en mal med overskriftene tidsplan, hva, hvordan (metodisk del), hvorfor (teoretisk del), brukernes ressurser, obserbasjon og mål. Har planer om å skrive på data, lager da denne malen selv i tabell i word. Bør jeg lage ny tabell på hver side slik at disse overskriftene (tidsplan, hva, hvordan, hvorfor, ressurser, observasjon, mål) kjem på hver side. Blir det mest oversiktelig? Hva gjorde du? Anonymkode: 32b33...aa1
SuperFries Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Ikke lag tabell. Det kan gi deg trøbbel hvis du ikke er god på Word. Bruk bare tittel først, og så overskrift 1 og 2 osv. Da blir det oversiktlig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 13 minutter siden, SuperFries skrev: Ikke lag tabell. Det kan gi deg trøbbel hvis du ikke er god på Word. Bruk bare tittel først, og så overskrift 1 og 2 osv. Da blir det oversiktlig. Lykke til! Forstår ikke hva du mener? Kan du forklare nærmere? HI Anonymkode: 32b33...aa1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 F.eks. tittel: banke på døra Hvordan: Hvorfor: Mål: Observasjon og ressurs tar jeg muligens felles for hele morgonstellet ??HI Anonymkode: 32b33...aa1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 Takk forresten. 😊 HI Anonymkode: 32b33...aa1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #6 Skrevet 22. september 2017 Eg bestod 😊 HI Anonymkode: 32b33...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå