Gå til innhold

Ønsker ikke lagidrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper ikke mine unger vil drive med lagidrett! Det er så mye styr, så mange hensyn som må tas og dessuten dårlige spillere som ødelegger hvis det viser seg at unga mine har talent. Gidder ikke stå på sidelinja med dumme folk heller. 

Anonymkode: 621d9...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, så mange teite forsøk på å provosere det er her om dagen....

Anonymkode: 35616...63c

Skrevet

Start med ridning👍🏻

Anonymkode: d84dd...5aa

Skrevet

Nei, da får du la dine behov gå først da. Finnes mye annet en lagidrett de kan gjøre.

klatring

sjakk

frimerkesamling

Sykling

mm

Anonymkode: 25cf0...597

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper ikke mine unger vil drive med lagidrett! Det er så mye styr, så mange hensyn som må tas og dessuten dårlige spillere som ødelegger hvis det viser seg at unga mine har talent. Gidder ikke stå på sidelinja med dumme folk heller. 

Anonymkode: 621d9...917

Så bra!  Vi som har unger som driver med lagidrett liker ikke troll på sidelinja heller, så det blir en vinn-vinn situasjon.

Skrevet

Hadde jeg visst det jeg vet i dag hadde ikke mine fått lov heller 

Anonymkode: 06c2f...f0d

Skrevet

Lagidrett er både positivt og negativt. Skal ungen flrst drive med lagidrett skal det ikke gå på ett lag der de topper laget, for da går de flinke ungene glipp av mye. Ungene har godt av å ha unger med som ikke er av de beste, for da lærer de faktisk hvor viktig sammarbeid er og de lærer hvordan de skal gjøre de svake gide slik at laget blir godt. Ett lag er ikke godt selv om det har mange flinke spillere, det er hele laget som gjør det godt. Og vips så er den klønete gutten den beste på banen.

Faktisk er det ganske kjedelig å se på ett lag som overkjører alle hele tiden. Laget kjører seg fort inn i ett spor så når de først møter motstand sliter de. 

For øyeblikket er jeg glad ungene ikke driver med lagidrett. Litt greit med en liten pause i dugnader for mor, men jeg håper de finner veien tilbake også. 

Anonymkode: 2d652...46a

Skrevet

Jeg er så glad for at ett av mine tre barn vil gå på lagidrett! Jeg har blitt kjent med mange i lokalmiljøet på tvers av alderstrinn. Kjenner foreldre bedre, blitt venner med så mange flotte ressursfolk og fr delta i barns idrettsglede:) Jeg synes til og med dugnad og kioskvakt kan være riktig kjekt. Men så liker jeg folk da (stort sett, HI er kanskje like greit å unngå.

Anonymkode: e3527...8b8

Skrevet

Å dette er grunnen til at jeg ikke tør å la sønnen min begynne på fotball. Han hadde nok langt ifra blitt den beste å det er helt greit,men dessverre finnes det unger og voksne med samme holdning som HI som ødelegger gleden med å spille fotball,med å bare fokusere på å være best.

Anonymkode: 44b71...5f7

Skrevet

Velg ein idrett der ungane manglar talent, da. Så slepp du at dei blir like høge på seg sjølv som mora.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...