Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Dritkjedelig, ikke sant? Sleng på noen lyshus og Kählervaser, Michael Kors og Nespressomaskin. Har ikke folk egne meninger lenger?? Anonymkode: 790bc...7d5
KellyTaylor Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Smaken er som baken - DELT. Noen liker furuhelvette, mens andre liker utstillingshus fra ROOM.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 8 minutter siden, Pæddan skrev: Smaken er som baken - DELT. Noen liker furuhelvette, mens andre liker utstillingshus fra ROOM. Og noen har smaken midt oppi der. 😁 Anonymkode: 1a66c...01d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Har faktisk akkurat bygd hytte som er grå med hvite vegger på soverommene. Kan vel ikke akkurat si at jeg er noen Michael Kors person, eller aner hva en Kählervase er for noe. Jeg/Vi har absolut egne meninger, var derfor vi valgte grå hytte, da alle hyttene rundt er brune, røde og grønne. Hvite vegger på soverommene var rett og slett fordi de hvite veggplatene var de billigste, og fordi det da er enkelt å male over dersom vi om noen år blir lei. Tror kanskje ikke en sånn vase eller lyslykter hadde passet så bra inn hos oss, verken hjemme eller på hytta. Ikke bruker jeg veske, og ikke eier jeg en nespressomaskin, eier knapt en kaffetrakter. Anonymkode: 97cf3...872
KellyTaylor Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Og noen har smaken midt oppi der. 😁 Anonymkode: 1a66c...01d Sant så sant, men gidder ikke å kritisere folk som har annen smak enn meg selv
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #6 Skrevet 19. september 2017 Puh, jeg har heldigvis hvitt hus og grå rom! Da slipper jeg sikkert unna hi's vrede selv om jeg har en sånn vase som jeg fikk til jul et år. Anonymkode: 051d1...bbf
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #7 Skrevet 19. september 2017 Jeg slipper unna, håper jeg, selv om jeg stort sett har hvite rom, men en sort vegg på ene badet og "betongfliser" på det andre. Og dessuten, huset vårt er visst grønt, det. På trygg grunn, antar jeg. Anonymkode: f2076...f0d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #8 Skrevet 19. september 2017 Haha. Følte meg truffet. Men hater kähler. Og ikke noe hos meg er å finne i en blogg så kanskje jeg slipper unna? Har Anonymkode: 9bbc4...a58
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #9 Skrevet 19. september 2017 21 minutter siden, Pæddan skrev: Sant så sant, men gidder ikke å kritisere folk som har annen smak enn meg selv Ja, hver sin smak. Så lenge man trives med hvordan man har det, er det det som er viktig. Anonymkode: 1a66c...01d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #10 Skrevet 19. september 2017 Oh shit Grått hus, men mest blåe vegger da😂😂😂 Anonymkode: c9691...b52
Himmel og hav Skrevet 19. september 2017 #11 Skrevet 19. september 2017 Siden jeg har rødt hus, ingen hvite vegger og null Kähler så er jeg en dame med svært selvstendige meninger. Hurra!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #12 Skrevet 19. september 2017 Jeg liker hvite vegger, lite møbler, lite eller ingen pynt og fargen på utsiden er jeg helt uinteressert i. Anonymkode: eec0d...35f
ReodorFelgen Skrevet 19. september 2017 #13 Skrevet 19. september 2017 Mørke brunt hus, av navnefargen Kjerag. Vegger er mørkegrønn, 6 forskjellige grånyanser, blå, rødt, cappochino..elsker gjenbruk. Og er ikke redd for å hive meg uti det, når det kommer til å prøve nye ting. Funker det ikke kan det alltids males over😊
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #14 Skrevet 19. september 2017 Jeg har grått hus og hvite rom. Bryr meg midt i ræva. Meninger om interiør er ikke min gate, jeg synes det er fordummende, overfladisk og navlebeskuende. Jeg har meninger om politikk og er lokalt engasjert. Jeg har masse meninger om fagområdet mitt og sitter i diverse styrer og utvalg. Holder foredrag flere ganger i året. Jeg er samfunnsengasjert med mange meninger. Så lykke til med dine "egne meninger" HI. De er totalt uinteressante for meg. Anonymkode: 9d26f...348
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #15 Skrevet 19. september 2017 Huset vårt har vært lysegrå siden vi bygde, og det var i 1997. Vi har sett mange naboer skifte fargen siden den gangen. Inne har vi lys toscana (krem/gulfarge), også i over 15 år. Var vi tidlige trendsettere? Anonymkode: 3803a...9e0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #16 Skrevet 19. september 2017 Hvitt hus, fordi resten av feltet er hvitt og rekkehusnaboen er hvit. Hvite vegger (en som ikke er det da), fordi det var slik når vi flyttet inn og vi ikke gadd gjøre noe med det. Vi tok vekk noen veggord da, og Kähler og MK er det fritt for her. Det er mye annet rart, masse planter, masse farger, og en god miks av IKEA og annet - teller det? Anonymkode: 33dca...0b2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #17 Skrevet 19. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dritkjedelig, ikke sant? Sleng på noen lyshus og Kählervaser, Michael Kors og Nespressomaskin. Har ikke folk egne meninger lenger?? Anonymkode: 790bc...7d5 Bor i et grått hus og har mange rom malt i hvit med en gråtone,utenom soverommene som har en vegg med farge.Og har 4 lyshus i kjøkkenvinduet.Jeg må være spinngal:).Det er vel vi som kan velge hva farger vi skal ha på huset vårt? Anonymkode: 5e67d...1b9
Mummy79 Skrevet 19. september 2017 #18 Skrevet 19. september 2017 Grått hus, hvite vegger og en kahler-vase. Liker det og alle som er innom skryter av det og 😃
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #19 Skrevet 19. september 2017 ...og på nittitallet, da jeg vokste opp, skulle alle ha brystpanel. Over brystpanelet var det enten knallgult eller rød farge. Noen varierte med en lekker blomsterbord. Det kalles mote, hi, og kommer til å endre seg. Anonymkode: 8a9b7...809
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #20 Skrevet 19. september 2017 Og noen burde være takknemlige for å eie ett hus uansett hvordan det ser ut. Overfladisk sier du..? Anonymkode: d6406...5b8
amandine Skrevet 19. september 2017 #21 Skrevet 19. september 2017 Jeg har hatt hvite vegger rundt meg siden barndommen på 70-tallet. Skikkelig døgnflue..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #22 Skrevet 19. september 2017 jeg har rødt hus med gult og grønt som stafasjefarver, aldri hatt hvite vegger på noen rom. men lyse er de. takene er hvite alle steder inne. vaser vet jeg lite om, møblene mine er statiske og blir neppe byttet ut før de faller fra hverandre. tror jeg er minst like kjedelig som naboen med grått hus og hvite vegger. de er vel i 80 årene og har kjørt den sitilen siden noen kalte huset deres bibelgrønt en gang på 70 tallet :-) Anonymkode: db93c...808
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #23 Skrevet 19. september 2017 Har hatt grått hus og vite vegger i 14 år. Trives fortsatt med det. Enkelt å bytte interiør som feks puter og gardiner med vitt i grunnen. Masse farger på andre ting enn veggene. Får alltid skryt av hjemmet mitt. Kom på besøk så skal du få se‼️ Anonymkode: fa6b5...599
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #24 Skrevet 19. september 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker hvite vegger, lite møbler, lite eller ingen pynt og fargen på utsiden er jeg helt uinteressert i. Anonymkode: eec0d...35f Hver sin smak. Jeg synes hvite vegger er institusjonspreget Anonymkode: daf09...cdd
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #25 Skrevet 19. september 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Dritkjedelig, ikke sant? Sleng på noen lyshus og Kählervaser, Michael Kors og Nespressomaskin. Har ikke folk egne meninger lenger?? Anonymkode: 790bc...7d5 Man kan jo ha egne meninger selv om mange liker like ting da. Anonymkode: 9b12a...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå